Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

#AMSwelcomeBACK

© AMS

Oferta AMS Digital Indoor powiększyła się o kolejne aglomeracje. Tym samym liczy ona już 31 lokalizacji w całej Polsce i jest największą na rynku ofertą cyfrowych nośników o formacie 65 cali. Rozszerzeniu sieci Digital Indoor towarzyszy oferta specjalna dla klientów #AMSwelcomeBACK.

Jak podkreśla firma, Digital Indoor to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Dzięki usytuowaniu nośników przy wejściu do centrum handlowego i w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna dla kupujących, których przyciągają ciekawe treści. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo - informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.

„Mimo pandemii 90 procent Polaków nadal robi zakupy spożywcze w sklepach stacjonarnych. Reklama na cyfrowych nośnikach w centrach handlowych pobudza skojarzenia i emocje związane z marką, które wpływają na decyzje zakupowe klientów” - podkreśla Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.

Oferta Digital Indoor od AMS obejmuje aglomeracje: białostocką, bydgoską, częstochowską, krakowską, łódzką, olsztyńską, opolską, poznańską, szczecińską, śląską, trójmiejską, wałbrzyską, warszawską i wrocławską. Zlokalizowana jest w sieci Ceetrus - właściciela centrów handlowych Auchan. To typ centrów mało i średnio formatowych, które są odporne na wahania ruchu związane z pandemią i mają stabilny, wysoki poziom odwiedzających. Według danych Polskiej Rady Centrów Handlowych ruch w tego typu jednostkach spadł jedynie o 10-15 punktów procentowych w stosunku do lat ubiegłych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama