Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

#AMSwelcomeBACK

© AMS

Oferta AMS Digital Indoor powiększyła się o kolejne aglomeracje. Tym samym liczy ona już 31 lokalizacji w całej Polsce i jest największą na rynku ofertą cyfrowych nośników o formacie 65 cali. Rozszerzeniu sieci Digital Indoor towarzyszy oferta specjalna dla klientów #AMSwelcomeBACK.

Jak podkreśla firma, Digital Indoor to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Dzięki usytuowaniu nośników przy wejściu do centrum handlowego i w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna dla kupujących, których przyciągają ciekawe treści. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo - informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.

„Mimo pandemii 90 procent Polaków nadal robi zakupy spożywcze w sklepach stacjonarnych. Reklama na cyfrowych nośnikach w centrach handlowych pobudza skojarzenia i emocje związane z marką, które wpływają na decyzje zakupowe klientów” - podkreśla Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.

Oferta Digital Indoor od AMS obejmuje aglomeracje: białostocką, bydgoską, częstochowską, krakowską, łódzką, olsztyńską, opolską, poznańską, szczecińską, śląską, trójmiejską, wałbrzyską, warszawską i wrocławską. Zlokalizowana jest w sieci Ceetrus - właściciela centrów handlowych Auchan. To typ centrów mało i średnio formatowych, które są odporne na wahania ruchu związane z pandemią i mają stabilny, wysoki poziom odwiedzających. Według danych Polskiej Rady Centrów Handlowych ruch w tego typu jednostkach spadł jedynie o 10-15 punktów procentowych w stosunku do lat ubiegłych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama