Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Classic horror story

© Netflix

Netflix zaskakuje kolejną kampanią marketingową swojej nowej produkcji. Tym razem odbyła się ona na ulicach Mediolanu i dotyczyła premiery filmu „Klasyczny horror” („A Classic Horror Story”) dostępnej na platformie streamingowej. Opowiada on historię pięciu bohaterów, którzy na skutek wypadku wylądowali na odludziu w lesie i spotykają tamtejszych budzących niepokój mieszkańców. W ramach kampanii firma nawiązała współpracę z agencją Publicis Italy, odpowiedzialną za ustawienie w centrum Medionalu ogromnego ekranu. Na nim pojawiła się tajemnicza postać w pelerynie z kapurem, która podąża za przechodniami spacerującymi tamtejszą ulicą. Najstraszniejszym jednak okazał się moment, kiedy wspomniana postać wyłania się zza ekranu, a widzowie rzucali się do ucieczki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama