Classic horror story

© Netflix

Netflix zaskakuje kolejną kampanią marketingową swojej nowej produkcji. Tym razem odbyła się ona na ulicach Mediolanu i dotyczyła premiery filmu „Klasyczny horror” („A Classic Horror Story”) dostępnej na platformie streamingowej. Opowiada on historię pięciu bohaterów, którzy na skutek wypadku wylądowali na odludziu w lesie i spotykają tamtejszych budzących niepokój mieszkańców. W ramach kampanii firma nawiązała współpracę z agencją Publicis Italy, odpowiedzialną za ustawienie w centrum Medionalu ogromnego ekranu. Na nim pojawiła się tajemnicza postać w pelerynie z kapurem, która podąża za przechodniami spacerującymi tamtejszą ulicą. Najstraszniejszym jednak okazał się moment, kiedy wspomniana postać wyłania się zza ekranu, a widzowie rzucali się do ucieczki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty