Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

AMS Flex

Firma AMS wystartowała z nową, elastyczną ofertą OOH pod nazwą AMS Flex, która jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku reklamy.

„Na start działań reklamowych w ofercie City Transport i Digital AMS nie trzeba już czekać do poniedziałku. Kampanię można rozpocząć dowolnego dnia” - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

AMS Flex obejmuje 7-dniową ekspozycję reklam w segmencie City Transport i na nośnikach digitalowych w postaci 10-sekundowych spotów wideo.

W ofercie AMS Flex dostępne są nośniki typu Busback, Digital Indoor, zlokalizowane w centrach handlowych multimedialne ekrany do kontaktu z marką, bankomaty i ekrany w punktach sieci handlowych, zapewniające emisję reklamy w miejscach do tej pory dla niej niedostępnych, a także najnowszy kanał Video Out-of-Home - Traffic TV, emitowany na ponad 400 ekranach w 170 warszawskich autobusach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama