AMS Flex

Firma AMS wystartowała z nową, elastyczną ofertą OOH pod nazwą AMS Flex, która jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku reklamy.

„Na start działań reklamowych w ofercie City Transport i Digital AMS nie trzeba już czekać do poniedziałku. Kampanię można rozpocząć dowolnego dnia” - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

AMS Flex obejmuje 7-dniową ekspozycję reklam w segmencie City Transport i na nośnikach digitalowych w postaci 10-sekundowych spotów wideo.

W ofercie AMS Flex dostępne są nośniki typu Busback, Digital Indoor, zlokalizowane w centrach handlowych multimedialne ekrany do kontaktu z marką, bankomaty i ekrany w punktach sieci handlowych, zapewniające emisję reklamy w miejscach do tej pory dla niej niedostępnych, a także najnowszy kanał Video Out-of-Home - Traffic TV, emitowany na ponad 400 ekranach w 170 warszawskich autobusach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty