Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowy image ABC

Sieć sklepów ABC, będąca częścią jednostki biznesowej Eurocash Cash&Carry, rozpoczęła proces rebrandingu, zyskując nową, żółto-zieloną oprawę graficzną. Oprócz nowych kolorów, sklepy zmienią się także pod kątem logotypu i szyldów sklepowych. Zgodnie z hasłem „Z nami Ty jesteś matką” pojawi się także spersonalizowana nazwa placówki. Zmiany będą wprowadzane od listopada we wszystkich sklepach sieci w Polsce , których jest już ponad 9 tysięcy. Oprócz zmian wizualnych, sieć zapewni m.in. nowe lady sprzedażowe, a także nowe regały do ekspozycji warzyw i owoców. Decyzja o skorzystaniu z nowych rozwiązań będzie należeć do samego właściciela sklepu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama