Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

W nowej odsłonie

Agencja VMLY&R wystartowała z kampanią promującą nowy wariant piwa Desperados Whisky Sour, który wprowadza klubowy klimat na imprezy w polskim domach. Agencja ta odpowiada za przygotowanie strategii oraz opracowanie idei kreatywnej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek nowego smaku warzonej i dystrybuowanej przez Grupę Żywiec marki Desperados. Desperados Whisky Sour to połączenie smaku klasycznego drinka z piwem. Zakres prac agencji obejmuje także produkcję cyfrowych rozwiązań kampanijnych, m.in. 10 video stworzonych z myślą o mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), produkcję displayów, w tym wielu formatów rich mediowych oraz aktualizację strony internetowej. Kampania potrwa do końca kwietnia 2020 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama