Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

W nowej odsłonie

Agencja VMLY&R wystartowała z kampanią promującą nowy wariant piwa Desperados Whisky Sour, który wprowadza klubowy klimat na imprezy w polskim domach. Agencja ta odpowiada za przygotowanie strategii oraz opracowanie idei kreatywnej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek nowego smaku warzonej i dystrybuowanej przez Grupę Żywiec marki Desperados. Desperados Whisky Sour to połączenie smaku klasycznego drinka z piwem. Zakres prac agencji obejmuje także produkcję cyfrowych rozwiązań kampanijnych, m.in. 10 video stworzonych z myślą o mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), produkcję displayów, w tym wielu formatów rich mediowych oraz aktualizację strony internetowej. Kampania potrwa do końca kwietnia 2020 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama