Nocna taryfa OOH

© Wareexpo

Firma Warexpo rusza z nową, wakacyjną ofertą, uruchamiając taryfę nocną - specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy. Jak podkreśla, w ten sposób firma daje szansę reklamodawcom na dotarcie do 1,5 mln osób, które tworzą życie nocne stolicy. Oferta dotyczy sieci nośników Smart Citylight w ciągu ulic Krakowskie Przemieście i Chmielna oraz ekranów LED Space w przejściu podziemnym nad stacją metra Świętokrzyska. „Ciekawi tego, jak w miarę wzrostu temperatur kształtuje się struktura ruchu, przeanalizowaliśmy dane z trzech miejsc w ścisłym centrum Warszawy, gdzie zlokalizowane są nasze nośniki reklamy digital out of home - ulic Chmielnej, Krakowskiego Przedmieścia oraz przejścia podziemnego nad stacją metra Świętokrzyska. Okazało się, że tylko w maju z ok. 3 mln osób, które odwiedziły te lokalizacje, ok. 1,5 mln było tam między godzinami 18.00 a 6.00 rano. Stąd pomysł na skierowanie oferty do sektora gospodarki nocnej, którego klientami lub pracownikami były te osoby. Uznaliśmy też, że jako jeden z kluczowych sektorów dla rozwoju gospodarczego miast wymaga indywidualnego podejścia po dwóch latach pandemii” - podkreśla Marcin Ochmański, prezes zarządu Warexpo. Nocna taryfa zostanie uruchomiona na okres wakacyjny i będzie przeznaczona dla specyficznej grupy odbiorców tworzących życie miasta od zmierzchu do świtu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty