Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Agencja McCANN z kampanią marketingową. Gdzie zamieszkać w Polsce?

Agencja kreatywna McCANN realizuje kampanię marketingową dla platformy GdzieZamieszkac.com udostępnionej przez Mastercard. Platforma ta pomaga obywatelom Ukrainy w świadomym wybraniu miejsca do życia w Polsce. Dzięki GdzieZamieszkać.pl mogą oni poznać szacunkowe koszty życia w poszczególnych miastach i regionach Polski i znaleźć najlepszą dla siebie lokalizację. Agencja McCANN jest współautorem koncepcji platformy, poza tym odpowiada za przygotowanie koncepcji i strategii kampanii, komunikację display oraz działania w mediach społecznościowych. W ramach kampanii przygotowano materiały skierowane zarówno do obywateli Ukrainy, przyjeżdżających do Polski (byli oni informowani o samej platformie), jak i do Polaków pomagających uchodźcom, których zachęcano do podzielenia się informacją o istnieniu platformy ze znajomymi Ukraińcami. W mediach społecznościowych umieszczono różne formaty statyczne (np. posty, karuzele) oraz animowane (np. story video). Choć platforma GdzieZamieszkac.com powstała z myślą o uchodźcach, możliwe jest, że w przyszłości będzie stanowić bazę wiedzy również dla innych osób poszukujących nowego miejsca zamieszkania.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama