Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Mural źródłem inspiracji

 

Społeczeństwo coraz bardziej ceni sobie sztukę i niestandardowe reklamy, dlatego też murale przeżywają swój rozkwit. Coraz częściej pojawiają się w różnorodnych miastach Polski, zarówno tych małych, jak i większych. W Warszawie przy ul. Chmielnej i Jaworzyńskiej można zobaczyć dwa nowe murale. Promują one nowy model butów o nazwie  Ozweego marki Adidas. Malowanie jednego z nich stało się okazją do stworzenia wyjątkowej animacji. Od dawna wiadomo, że murale są atrakcją nie tylko w miejscu powstania – wykorzystuje się je w mediach cyfrowych i społecznościowych. Zazwyczaj w social mediach pojawiają się różnorodne fotografie muralu. Adidas postawił jednak na stworzenie dodatkowej animacji w trakcie malowania. Nie jest to zwykły film pokazujący pracę artystów, ale specjalna kreacja przeznaczona do prezentacji w kanałach cyfrowych marki. Poszczególne klatki, które tworzą animowany mural, uzyskuje się przez przemalowywanie fragmentów malowidła – lub całego dzieła. W efekcie powstał bardzo ciekawy obrazek gif, który zdaje się pokazywać wybuch pod butem. W sierpniu tego roku Adidas wprowadził do swojej oferty buty do biegania Ozweego, wzorowane na modelu popularnym w latach dziewięćdziesiątych. Firma nawiązuje w ten sposób do nostalgii za minioną epoką, która cechuje obecnych trzydziestolatków. Oprócz samej reklamy marka stworzyła animację, która podkreśla wyjątkowość premiery tego modelu obuwia. Za mural odpowiada Good Looking Studio.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama