Cyfrowy świat roślin

© BBC Studios

Na jednym z billboardów Piccadilly Circus w Londynie pojawiła się cyfrowa reklama dokumentalnego serialu „Zielona Planeta” z Davidem Attenborough, jednym z najbardziej znanych twórców filmów przyrodniczych w Wielkiej Brytanii oraz cyfrowej platformy „The Green Planet AR Experience”. Podobnie jak w przypadku serialu, billboard ma na celu przypomnieć oglądającym, jak wielką rolę w naszym życiu odgrywają rośliny. Gigantyczna animacja 3D zaprezentowana za pomocą technologii 4K DeepScreen sprawiła, że billboard zapełnił się soczyście zielonymi roślinami, które zdawały się „wychodzić” poza ekran. Na billboardzie pojawił się także David Attenborough, przekształcony w hologram 3D, którego przekaz brzmiał następująco: „Musimy współpracować z roślinami, uczynić świat trochę bardziej zielonym, trochę bardziej dzikim. Jeśli to zrobimy, nasza przyszłość będzie zdrowsza, bezpieczniejsza i, jak wynika z mojego doświadczenia, szczęśliwsza”. Przyrodnik zdominował największy w Europie billboard, aby przypomnieć przechodniom, że rośliny są podstawą każdego życia, sercem naszej planety, a my ludzie jesteśmy od nich zależni, jeśli chodzi o każdy kęs pożywienia i każdy łyk powietrza. W ostatnim odcinku serialu „Zielona planeta”, David Attenborough odwiedził kultowe skrzyżowanie w Londynie, aby pokazać, w jaki sposób rośliny są w stanie przetrwać i rozwijać się pomimo niegościnnej infrastruktury miasta. Zazielenienie legendarnego Piccadilly Circus zostało uzupełnione przez ogromną instalację roślinną przy sąsiadującej Fontannie Erosa. Rośliny umieszczone w instalacji zostały rozdane przechodniom, którzy mogli je zabrać do domu lub do miejsca pracy, aby pomóc uczynić Wielką Brytanię bardziej zieloną. Kampania została przygotowana przez BBC Studios i Ocean Outdoor.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty