Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Amagraf wspiera klientów

 

Dostawca rozwiązań poligraficznych Amagraf ogłosił, że mimo panującej pandemii jej działalność odbywa się bez zakłóceń i przestojów. Firma działa zarówno w zakresie sprzedaży maszyn producentów takich jak Konica Minolta, Develop, Canon, OKI i Utah oraz sprzedaży urządzeń introligatorskich takich producentów jak np. Duplo, jak również w zakresie oferowanych usług serwisowych. Wszystko realizowane jest terminowo z zachowaniem maksymalnych środków bezpieczeństwa, zarówno dla pracowników serwisu jak i operatorów urządzeń produkcyjnych klientów. Dodatkowo, dostosowując się do panującej sytuacji, firma wprowadziła do swojej oferty nowe produkty. Na jej nowym sklepie internetowym www.sklep.amagraf.pl można zakupić środki ochrony medycznej, takie jak maski, przyłbice, rękawice czy środki dezynfekcyjne. Firma współtworzy je lub kupuje od swoich polskich klientów, wspierając tym samym polski biznes i polską produkcję. Pomysł wprowadzenia nowych artykułów był spowodowany przede wszystkim nową rzeczywistością przemysłu, w której zapotrzebowanie na tego typu produkty stale rośnie, a ponieważ do tej pory firma była również importerem bezpyłowych patyczków i czyściwa, to wprowadzenie nowej oferty było dla niej dość naturalne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama