Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

The poncho poster

© Mortierbrigade

Deszcz jest jedną z głównych  przeszkód, jeśli chodzi o jazdę rowerze. Aby usunąć tę przeszkodę i zachęcić mieszkańców Brukseli do jazdy na rowerze w każdych warunkach pogodowych, regionalne służby publiczne stolicy Belgii - Brussels Mobility - postanowiły umieścić w centrum miasta wielkofromatowe plakaty, z których niektóre zamieniają się w płaszcze przeciwdeszczowe. To oryginalne i praktyczne urządzenie zostało wymyślone przez brukselską agencję kreatywną Mortierbrigade. Kolorowe plakaty z napisem „Noś, gdy jest mokro” zawiera 20 płaszczy, które w razie deszczu rowerzyści mogą zdjąć z nośników reklamowych i założyć je na siebie. Za projekt nietypowych płaszczy przeciwdeszczowych odpowiadają dwie projektantki z Brukseli: Camille Taillefer i Marie-Céline Debande. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama