Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

The poncho poster

© Mortierbrigade

Deszcz jest jedną z głównych  przeszkód, jeśli chodzi o jazdę rowerze. Aby usunąć tę przeszkodę i zachęcić mieszkańców Brukseli do jazdy na rowerze w każdych warunkach pogodowych, regionalne służby publiczne stolicy Belgii - Brussels Mobility - postanowiły umieścić w centrum miasta wielkofromatowe plakaty, z których niektóre zamieniają się w płaszcze przeciwdeszczowe. To oryginalne i praktyczne urządzenie zostało wymyślone przez brukselską agencję kreatywną Mortierbrigade. Kolorowe plakaty z napisem „Noś, gdy jest mokro” zawiera 20 płaszczy, które w razie deszczu rowerzyści mogą zdjąć z nośników reklamowych i założyć je na siebie. Za projekt nietypowych płaszczy przeciwdeszczowych odpowiadają dwie projektantki z Brukseli: Camille Taillefer i Marie-Céline Debande. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama