Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Datki przez billboardy

© Mischief

Na wielkoformatowych billboardach w Nowym Jorku pojawiły się nietypowe instalacje, przez które można przekazywać datki wpierające ofiary wojny w Ukrainie. Instalacje składają się z transparentów z napisem po rosyjsku „Nie dla wojny”, których używali mieszkańcy Moskwy podczas marcowych protestów przeciwko inwazji Rosji na Ukrainie. Obok transparentów znajdują się terminale płatnicze, przez które można przekazywać niewielkie kwoty w wysokości 2, 5 i 10 dolarów na wsparcie ukraińskiego społeczeństwa, używając karty płatniczej. Darowizny są przekazywane do Agencji ONZ ds. Uchodźców, która uruchomiła specjalną akcję dla uchodźców z Ukrainy, aby zapewnić pomoc rodzinom, które zostały zmuszone do opuszczenia swoich domów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama