Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Święta bez magii?

W tym roku święta mogą okazać się szczególnie nietypowe. Oprócz zamkniętych sklepów i usług, do których dostęp jest w większości przypadków całkowicie zablokowany, odwoływane są także różne inicjatywy, akcje, a także kampanie reklamowe, które przywołują świąteczną atmosferę. Jednym z takich działań jest coroczna trasa kultowych ciężarówek Coca-Coli, która z powodu pandemii została w tym roku odwołana. To właśnie w okresie Bożego Narodzenia słynne czerwone ciężarówki, oklejone od góry do dołu brandingiem firmy i świecącymi lampkami można było spotkać na ulicach wielu miast w Polsce.

"W tym roku, z powodu pandemii i dbając o bezpieczeństwo nas wszystkich, nie będziemy w stanie przeprowadzić świątecznej trasy ciężarówek Coca-Cola. Szykujemy natomiast szereg aktywacji konsumenckich, które ogłosimy wkrótce" - informują przedstawiciele polskiego oddziału Coca-Cola.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama