Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

The Wall od Samsung. Prawdziwa uczta dla oczu

© Samsung

Centra handlowe to teraz nie tylko miejsce dokonywania zakupów, ale także przedstrzeń dla różnego rodzaju doświadczeń. Przychodzi się tam na zakupy, a także po to, by zjeść, wypić i zapewnić sobie rozrywkę. W centrum handlowych Waasland Shopping w Antwerpii na odwiedzających czeka prawdziwa uczta dla oczu, którą zapewnia ekran The Wall od Samsung.

The Wall, wyprodukowany w Europie, to jeden z największych i najbardziej innowacyjnych ekranów micro LED w Beneluxie. Dzięki wielkości 16 metrów kwadratowych, niespotykanej jakości obrazu i możliwości tworzenia optycznych iluzji 3D, The Wall jest prawdziwie nietuzinkowym rozwiązaniem. Ekran składa się z ponad dziesięciu milionów pikseli i może wyświetlać obrazy o wysokiej rozdzielczości, co czyni go jedną z najbardziej innowacyjnych realizacji w Europie. Bez względu na to z jak bliskiej odległości spogląda się na ekran żaden pojedynczy piksel nie jest widoczny. Dzięki tak wysokiej rozdzielczości, niższemu zużyciu energii i długiej żywotności 150 000 godzin, The Wall jest prawdziwym przełomem, który łączy w sobie jakość i zrównoważony rozwój. Wkrótce rozwiązanie zostanie rozbudowane o interaktywne aplikacje stworzone przez partnera Samsung, firmę Dobit.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama