Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Prosty skład, dopasowana etykieta

Producent rozwiązań reklamowych w zakresie rollupów, ścianek i banerów MW Displays zaproponował swój produkt dopasowany do obecnie panującej sytuacji walki z epidemią, podejmując się wyścigu na produkcję najskuteczniejszego płynu do dezynfekcji rąk i powierzchni. Znacznie wyprzedził on swoich rywali, proponując konkurencyjną cenę oraz możliwość personalizacji produktu. Płyn o prostym składzie (alkohol etylowy 70%, gliceryna 5%, woda) umieszczony jest w buteleczkach z pompką o standardowej pojemności 100ml. Istnieje możliwość zamówienia butelek o większej lub mniejszej pojemności z ustaleniem ceny. Producent proponuje cenę standardowej butelki 9 złotych za sztukę, przy możliwości wyboru uniwersalnej, spersonalizowanej lub braku etykiety, co nie wpływa na cenę produktu. Dla etykiety indywidualnej należy przygotować plik graficzny projektu w formie pdf o wymiarach 90 x 90mm (spad 2mm), w kolorystyce CMYK. Dla produktów z etykietą uniwersalną minimalna ilość zamówienia wynosi 20 sztuk, a przy etykiecie spersonalizowanej – 100 sztuk.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama