Nowy Oficjalny Partner. Grupa InPost na koszulkach Atlético Madryt

Grupa InPost została Oficjalnym Partnerem czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga. InPost jest też Oficjalnym Partnerem brytyjskiej drużyny Newcastle United, największego wyścigu Tour de France, a także Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje polskich olimpijczyków na czele z Natalią Kaczmarek i Wojciechem Nowickim.

 

© Grupa InPost

Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków Grupy InPost z ponad 8 000 punktów odbioru OOH. W pierwszym kwartale 2024 r. liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87 procent rok do roku. Z kolei Atletico Madryt to także symbol hiszpańskiej piłki nożnej, grający w najmocniejszej lidze na świecie, LaLiga. Współpraca z klubem, który posiada miliony kibiców na terenie całego kraju, pozwoli Grupie wzmocnić lokalną świadomość marki InPost. „Jestem dumny, że zostaliśmy Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie, potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji. Wierzę, że dzięki temu sojuszowi, kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost” powiedział Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost. „Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie świadomości marki i rozwój biznesu na rynkach europejskich. Jako międzynarodowa firma z polskimi korzeniami jesteśmy dumni, że taki klub jak Atletico dołącza do sportowych partnerów Grupy InPost, obok Tour de France i Newcastle United” dodał Marek Szkolnikowski, Dyrektor ds. sponsoringu sportowego Grupy InPost. „Cieszymy się, że możemy powitać Grupę InPost w naszej sportowej rodzinie. Jeśli jest jedna rzecz, która nas charakteryzuje, to jest to fakt, że potrafimy iść pod prąd, aby spełniać nasze marzenia, jesteśmy prawdziwymi fighterami. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach, w których będziemy walczyć o pozostanie na szczycie i o zdobywanie kolejnych tytułów, robiąc to inaczej niż pozostali - z pokorą, profesjonalizmem i nieustanną pracą” skomentował Óscar Mayo, COO Atlético Madrid.

 

Widoczność marki
Umowa sponsorska przewiduje, że InPost będzie obecny ze swoimi maszynami Paczkomat na legendarnym stadionie Civitas Metropolitano. Reklamy marki będą emitowane podczas meczów zarówno na boisku na bandach LED, jak i poza nim podczas rozgrywek LaLiga, a także będą widoczne w strefie kibica pod stadionem. Ponadto, InPost stanie się oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico. Fani będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na nowy sezon z sieci maszyn Paczkomat i punktów PUDO. Użytkownicy uzyskają też dostęp do specjalnych promocji, aby spotkać swoich ulubionych graczy czy uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach.
W ramach umowy i zaangażowania obu firm w zrównoważony rozwój, InPost i Atlético Madryt utworzą Radę Zrównoważonego Rozwoju. Rada stworzy wspólną strategię w celu osiągnięcia najlepszych praktyk skoncentrowanych na zrównoważonym rozwoju. To działanie spójne ze strategią ESG dla Grupy InPost.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty