Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

W drodze do perfekcji

W dzisiejszych czasach znajomość języka angielskiego dla wielu jest już standardem. Jednak można zauważyć sporą różnicę między posługiwaniem się mową Szekspira w stopniu komunikatywnym, a poprawnym korzystaniem z języka w każdej sytuacji. Do osób, które chciałyby uzyskać tę drugą umiejętność zwraca się przeprowadzona w Wielkiej Brytanii kampania billboardowa szkoły językowej Harrogate Learning. Może dziwić lokalizacja, ale w kraju tym jest z pewnością masa osób, dla której angielski jest językiem drugim, a może i kolejnym, więc zgłębianie go może się przydać. Billboardy przedstawiają normalne sytuację ze szkoły językowej zaprezentowane niczym na stockowych zdjęciach. Jednak głowy osób na nich przedstawionych ze standardem nie mają wiele wspólnego. Tułowiom uczestników zajęć doklejono bowiem oblicza królowej Elżbiety I, Williama Szekspira czy Winstona Churchilla. W dymku obok każdej z tych postaci pojawia się hasło „Speak English like an expert”, które z pewnością można odnieść do przedstawionych postaci. One z pewnością znały angielski jak nikt inny. Oby więcej takich pomysłowych kampanii.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama