Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Zmiana w kilku minut

 

Wiele osób boi się, że wielorazowe systemy wystawiennicze cechuje mniejsza dbałość o szczegóły, słabsza jakość materiałów i ogólnie gorsza estetyka. Jednak firma Modulario udowadnia, że to mit, stosując system aluminiowych ram modułowych o wysokiej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia. Zapewnia on dokładne, ścisłe i sztywne łączenie elementów na śruby. Fronty wykonane są z doskonałej jakości tkanin poliestrowych z nadrukowanymi grafikami. Ich idealne dopasowanie i napięcie na ramach zapewnia nowoczesny system Smart Frame, który umożliwia szybkie, łatwe i równe wpięcie tkaniny w ramę za pomocą silikonowej gumki. Jest to idealne rozwiązanie dla tych, którym zależy na swobodzie treści prezentowanych na targowych ściankach. Zmiana tkaniny, a wraz z nią ekspozycji, jest bowiem niezwykle prosta i może być wykonana samodzielnie dosłownie w kilka minut. Wystarczy przygotować tkaninę z nowym wydrukiem i wpiąć ją posiadane w ramy, aby zupełnie odmienić swoje stanowisko lub wzbogacić je o nowe elementy. Nie trzeba też martwić się zabrudzeniami – tkaninę z powodzeniem można wyprać i odświeżyć. Ponadto można również skorzystać z dodatkowego podświetlenia ścian od środka, co daje niesamowity efekt. System wykorzystuje umieszczone wewnątrz ramy Ledy, zapewniając atrakcyjny wygląd stoiska. System Modulario to lekkie, mobilne i modułowe stoisko targowe do samodzielnego montażu. Daje swobodę aranżacji przestrzeni wystawienniczej, idealnie dopasowanej do zastanych warunków i własnych potrzeb. Zachowuje przy tym wysokie walory estetyczne i wytrzymałość, pozwalając zaprezentować każdą firmę od najlepszej strony.

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama