Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Plakaty, którymi można sterować?

Firma CBS Outdoor wraz z agencją kreatywną Clusta, stworzyły nową platformę cyfrową, która pozwala na bezpośredni kontakt z plakatem. Pomysł wydaje się być jest ciekawy i bardzo nietypowy. Jako pierwsi, możliwość interakcji z reklamą będą mieli użytkownicy iPhone’a. Dzięki połączeniu WiFi lub 3G będą mogli oni sterować specjalną siecią plakatów w określonych sklepach. Użytkownicy telefonu od Apple będą mogli m.in. obracać, powiększać i pomniejszać, zmieniać kolor reklamowanych przedmiotów, a także dowiedzieć się o nich więcej, dzięki specjalnym aplikacjom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FOTO: campaignlive.co.uk

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Tam, gdzie zaczynają się druk, logo(typ), smart cities…

Tym razem, Drodzy Czytelnicy, zabieramy Was na FESPA Global Print Expo - Międzynarodowe Targi Druku Cyfrowego (15-18 maja; Berlin). Jesteśmy tam obecni od lat, by relacjonować dla Was na bieżąco wszelkie zmiany dotyczące druku wielkoformatowego. Hasło targów tym razem brzmi: „Where Print Takes Off" (Tam, gdzie zaczyna się druk). Wskazuje ono jak istotne są targi FESPA jako międzynarodowa platforma, związana z prezentacją nowych technologii dotyczących wielkiego formatu, sitodruku i druku na tekstyliach.

Reklama