Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Plakaty, którymi można sterować?

Firma CBS Outdoor wraz z agencją kreatywną Clusta, stworzyły nową platformę cyfrową, która pozwala na bezpośredni kontakt z plakatem. Pomysł wydaje się być jest ciekawy i bardzo nietypowy. Jako pierwsi, możliwość interakcji z reklamą będą mieli użytkownicy iPhone’a. Dzięki połączeniu WiFi lub 3G będą mogli oni sterować specjalną siecią plakatów w określonych sklepach. Użytkownicy telefonu od Apple będą mogli m.in. obracać, powiększać i pomniejszać, zmieniać kolor reklamowanych przedmiotów, a także dowiedzieć się o nich więcej, dzięki specjalnym aplikacjom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FOTO: campaignlive.co.uk

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama