Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Zamiłowanie do detalu

Data publikacji: Sierpień 2011

Zabawny display paletowy stworzony z okazji Dnia Dziecka oraz „szafa grająca” prezentująca audiobooki – to dwa projekty Grupy STI, które otrzymały w tym roku wyróżnienie w konkursie POPAI Poland Awards.

Od ponad 50 lat międzynarodowe stowarzyszenie POPAI (Point of Purchase Advertising International) dla branży marketingu handlowego organizuje konkurs na najlepsze ekspozytory promocyjne i reklamowe. Polska edycja wydarzenia, POPAI Poland Awards, została zorganizowana już po raz czwarty. W tym roku komisja konkursowa nagrodziła wyróżnieniem display paletowy Fisher Price zrealizowany z okazji Dnia Dziecka przez Grupę STI dla firmy Mattel Polska. Nagrodę otrzymała również kreatywna „szafa grająca” wykonana dla wydawnictwa Lübbe z okazji piętnastolecia wprowadzenia audiobooków Lübbe na rynek księgarski.

Otwarta przestrzeń
Display przeznaczony do prezentacji produktów dla dzieci do lat trzech, obrazowo podkreślający markę Fisher Price, wyróżnia się poprzez swoją otwartą i przestrzenną prezentację różnorodnych produktów, które z każdej strony displaya są łatwo dostępne dla potencjalnego klienta. Niewielka wysokość displaya (120 cm) zaprasza dzieci do zabawy, a trójwymiarowy header umieszczony na dachu z daleka przyciąga wzrok odwiedzających supermarkety.

W to mi graj
Z okazji piętnastolecia wprowadzenia na rynek audioboków Lübbe wydawnictwo Lübbe postanowiło zaprezentować je swoim klientom w wyjątkowy sposób. Z tego też powodu Grupa STI zaprojektowała dla wydawnictwa „szafę grającą” umożliwiającą szerokiemu spektrum audiobooków Lübbe doskonałą prezentację. Display wykonany jest w całości z tektury falistej i wiernie oddaje urok autentycznej szafy grającej. Szczególnie atrakcyjnym elementem towarzyszącym rocznicy wprowadzenia audiobooków do księgarni był specjalny konkurs ogłoszony przez wydawnictwo Lübbe. Księgarze mogli sfotografować rozwiązania przedstawiające pozycjonowanie danego produktu na displayu i tym samym wziąć udział w losowaniu nagród.

Fot. © Grupa STI

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Z zaskoczenia!

Gdy wracamy do pracy po wakacyjnych wojażach, automatycznie nie musi odżywać w nas rutyna dnia codziennego. Także i my w każdym wydaniu VISUAL COMMUNICATION staramy się o świeżość spojrzenia i zaskoczenie Was, Drodzy Czytelnicy, nowym podejściem do komunikacji wizualnej.

Reklama