Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

DOOH programmatic

 

© AMS

Na początku grudnia w polskich miastach rozpoczęto outdoorową kampanię systemu płatności mobilnych Blik. Jest ona realizowana w modelu programmatic na nośnikach Digital Cityscreen firmy AMS. Model „automated guaranteed” opiera się na użyciu narzędzi stworzonych przez AMS i łączy w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP, przy całkowitej automatyzacji procesu. Klient wraz z agencją sami definiują parametry kampanii, wybierają nośniki i wgrywają kreację, która jest jedynie weryfikowana przez zespół AMS. W narzędziu oprócz możliwości zakupu powierzchni dostępne są również bieżące statystyki kampanii, dzięki czemu można on-line śledzić postęp jej realizacji.  Kampania realizowana jest od 6 do 23 grudnia na 8 nośnikach Digital Cityscreen w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Za planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za kreację do kampanii Change Serviceplan.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama