Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kampania „Odpowiedzialny seks”

Wytwórnia Pernod Ricard nawiązała współpracę z RAINN, największą w USA organizacją zajmującą się zwalczaniem przemocy seksualnej, aby stworzyć kampanię „#SexResponsibly”, która ruszyła w te Walentynki. Akcja związana jest z zaskakującymi danymi o tym, że co 73 sekundy Amerykanin/ka jest atakowany seksualnie – często wiąże się to z niewłaściwym spożywaniem alkoholu – dlatego Absolut poczuł się zobowiązany do podjęcia kroków w celu zwalczania tego problemu. Za każdy retweet kampanii na Twitterze czy udostępnienie na Facebooku Absolut przekaże RAINN 1 dolar. Akcja prowadzona jest nie tylko w Internecie, ale też na billboardach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama