Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Stop and wash

 

Producent rozwiązań reklamowych Kento uzupełnił swoją ofertę artykułów mobilnej ochrony antywirusowej o automatyczne podajniki płynu dezynfekcyjnego. Produkty są opracowywane dla zapewnienia najwyższej dbałości o higienę w biurach, targach, konferencjach i innych pomieszczeniach użyteczności publicznej. Systemy słupków odgradzających wzbogaconych o podajniki dostępne są w trzech wariantach: słupek Stop&Wash z sensorem w kolorze czarnym, Stop&Wash 2.0 Band w kolorze srebrnym lub czarnym, wyposażony w specjalną samozwijalną taśmę do wydzielania przestrzeni oraz słupek Stop&Wash 2.0 w kolorze srebrnym lub czarnym. Oprócz tego, firma oferuje całą gamę ekranów ochronnych, naklejek organizacyjnych i standów informacyjnych. Nowością jest także stelaż My space - hands free, ułatwiający utrzymanie dystansu społecznego poprzez zamontowanie parasola z przezroczystą folią. Dla jego użytkowania niezbędny jest jednak dystans do samego siebie i bezwietrzna pogoda.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama