Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Innowacyjne podejście do oferty

Firma 3M wprowadziła do sprzedaży nowe rozwiązania w segmencie folii do zmiany koloru auta marki 3M serii 3M Wrap Film 2080, które zastępuje folie serii 1080 oraz 1380. Produkty 3M Wrap Film serii 2080 są odpowiedzią na wymagania klientów i potrzeby rynku aplikacji samochodowych. Nowe rozwiązanie to produkty w klasie premium i bogata paleta barw, która pozwoli kreować pojazdy na nowo. Folia dostępna jest w palecie czterdziestu kolorów. W całej gamie będzie posiadać odpowiedniki wszystkich kolorów folii z serii 1080, a dodatkowo pojawi się pięć nowych barw, które wcześniej były oferowane wyłącznie dla serii 1380. Są to 2080-G24 Gloss Deep Orange, 2080-G53 Gloss Flame Red, 2080-G55 Gloss Lucid Yellow, 2080-M212 Matte Black Metallic, oraz 2080-M217 Matte Slate Blue Metallic. Wśród cech folii z serii 2080 można wymienić: warstwę ochronną na kolorach błyszczących, pozwalającą na zredukowanie zarysowań powierzchni i śladów po odciskach, bezproblemowo usuwanie i czystość aplikacji, unikalne i dopasowujące się warstwy folii do podłoża, zapewniające lepszą rozciągliwość i dopasowanie się do przetłoczeń, krzywizn na podłożu, pozwalają na uzyskanie gładkiego wyglądu.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama