Jesień ze Śliwką Nałęczowską. Pokusa przyjemności

Opis osoby

Wystartowała edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. W ramach strategii przewidziano szereg działań w różnych mediach, w tym w digitalu. Jesienna kampania odbywa się pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły”. Jest to pierwsza, zakrojona na tak szeroką skalę kampania słodkości. Celem wszystkich działań jest podkreślenie wyjątkowych cech Śliwki Nałęczowskiej: jej unikalności, zmysłowej apetyczności i artystycznej duszy. Pomysł kreatywny stworzyła agencja FCB&themilkman, za produkcję spotu oraz billboardu sponsorskiego odpowiada Papaya Films. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Initiative Media. Wsparcie w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty