Amsterdam nie chce takich turystów. Kampania „Stay Away”

© Photogenica

Amsterdam często wybierany jest jako cel podróży młodych osób szukających wrażeń czy też miejsce dla wieczorów panieńskich i kawalerskich. Kojarzy się on turystom głównie z głośną zabawą, często pełną używek. Rada miasta chce zmienić ten wizerunek na bardziej zrównoważony i przyjazny do życia.

 

Nadmierna turystyka i nieodpowiednie zachowania przyjezdnych wystawiły na próbę cierpliwość miejscowych oraz zmusiły miasto do działania. Władze Amsterdamu rozpoczęły w kwietniu kampanię pod hasłem „Stay Away”. Skierowana jest ona do Brytyjczyków w wieku 18-35 lat, ponieważ to oni mają wśród mieszkańców Holandii najgorszą turystyczną opinię. Działania reklamowe będą polegać na wyświetlaniu młodym Brytyjczykom wideo ostrzegających o karach za nieodpowiednie zachowanie i nadmierne spożywanie alkoholu, w sytuacji, gdy wpiszą w wyszukiwarkę zapytania takie jak „najtańszy hotel w Amsterdamie” czy „wieczór kawalerski Amsterdam”. Władze miasta zapowiadają, że jeżeli kampania nie osiągnie zamierzonego efektu, podejmowane będą kolejne działania. Planowane są również podobne akcje skierowane do mieszkańców innych krajów w Europie, a także samych Holendrów.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty