Nowa identyfikacja Skody. Ekologia, zrównoważony rozwój, elektromobilność

W sierpniu 2022 roku marka motoryzacyjna Skoda zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Stanowi ona odpowiedź na znaczące przesunięcie działań marketingowych z druku na online, w związku z tym zostanie wykorzystana do wzmocnienia wizerunku marki w cyfrowych kanałach komunikacji. Podczas wprowadzania zmian nacisk położono na nowy język projektowania, nowe logo i kompleksową aktualizację tożsamości korporacyjnej. Nowy język projektowania definiują wyraźne, zredukowane linie, które podkreślają prostotę i wartość nowych modeli samochodów Skoda. Będzie on stopniowo wprowadzany od 2023 roku. Natomiast nowe logo przestaje wykorzystywać rzeźbioną grafikę 3D. Marka będzie teraz używać dwóch różnych odcieni zieleni – Emerald i Electric Green – reprezentujących ekologię, zrównoważony rozwój i elektromobilność. Ponadto znak słowny „SKODA” będzie wykorzystywany częściej niż logo.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama