Jak one to znoszą? Kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki

 

Stowarzyszenie Otwarte Klatki wkracza w rok 2022 z nową kampanią społeczną zatytułowaną <<Jak one to znoszą?>>, która ma zachęcić do rezygnacji z kupowania jaj pochodzących z chowu klatkowego. Jednym z elementów akcji są billboardy obecne w 22 miastach Polski, m.in. w Zakopanem, Piekarach Śląskich, Rawiczu czy Łomży. Stowarzyszenie Otwarte Klatki podejmując się przeprowadzenia kampanii wykorzystało fakt, że duże sieci handlowe, takie jak Netto, Biedronka, Makro, czy Kaufland wycofały z początkiem roku 2022 sprzedaż jajek z chowu klatkowego ze swoich sklepów. Decyzja o zakończeniu sprzedaży jajek oznaczonych jako <trójki> ma swoje odzwierciedlenie w zachowaniach konsumenckich ostatnich lat. W przeprowadzonych w 2020 przez Biostat badaniach 82% ankietowanych uznało, że chów klatkowy kur niosek nie zapewnia im odpowiednich warunków do życia. Stowarzyszenie Otwarte Klatki chce zachęcić konsumentów do zakupu jaj z chowu alternatywnego, choćby ściółkowego, który znacząco zmienia warunki życia kur. Jeszcze lepszymi rozwiązaniami, pod względem etycznym, są chów ekologiczny i wolny wybieg. Wszyscy chętni do przyłączenia się do akcji mogą podpisać deklarację o niekupowaniu jaj z chowu klatkowego na stronie www.otwarteklatki.pl.

® Stowarzyszenia Otwarte Klatki

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty