Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Jak one to znoszą? Kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki

 

Stowarzyszenie Otwarte Klatki wkracza w rok 2022 z nową kampanią społeczną zatytułowaną <<Jak one to znoszą?>>, która ma zachęcić do rezygnacji z kupowania jaj pochodzących z chowu klatkowego. Jednym z elementów akcji są billboardy obecne w 22 miastach Polski, m.in. w Zakopanem, Piekarach Śląskich, Rawiczu czy Łomży. Stowarzyszenie Otwarte Klatki podejmując się przeprowadzenia kampanii wykorzystało fakt, że duże sieci handlowe, takie jak Netto, Biedronka, Makro, czy Kaufland wycofały z początkiem roku 2022 sprzedaż jajek z chowu klatkowego ze swoich sklepów. Decyzja o zakończeniu sprzedaży jajek oznaczonych jako <trójki> ma swoje odzwierciedlenie w zachowaniach konsumenckich ostatnich lat. W przeprowadzonych w 2020 przez Biostat badaniach 82% ankietowanych uznało, że chów klatkowy kur niosek nie zapewnia im odpowiednich warunków do życia. Stowarzyszenie Otwarte Klatki chce zachęcić konsumentów do zakupu jaj z chowu alternatywnego, choćby ściółkowego, który znacząco zmienia warunki życia kur. Jeszcze lepszymi rozwiązaniami, pod względem etycznym, są chów ekologiczny i wolny wybieg. Wszyscy chętni do przyłączenia się do akcji mogą podpisać deklarację o niekupowaniu jaj z chowu klatkowego na stronie www.otwarteklatki.pl.

® Stowarzyszenia Otwarte Klatki

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama