Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Wielkoformatowe Spotify

W dużych miastach Polski można obserwować ciekawą, wielkoformatową kampanię Spotify skierowaną do studentów. Na billboardach i bannerach, które pojawiły się w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu serwis streamingowy połączono z ilustracjami znanej wśród młodych ludzi artystki - Beaty Śliwińskiej o pseudonimie Barrakuz. Wielkoformatowe ilustracje prezentują ofertę platformy skierowaną do studentów – w cenie 99 groszy mogą oni uzyskać 3-miesięczny dostęp do Spotify Premium. Poza ciekawą koncepcją graficzną, uwagę zwraca także rozbicie tekstu. Pojawia się tam charakterystyczna przerwa. Projekt ten ma odnosić się to tego, czego użytkownicy wersji premium mogą się pozbyć, czyli przerw na bloki reklamowe. Z pewnością kreatywne połączenie muzyki ze sztuką wizualną wychodzi reklamie na dobre. Dzięki temu Spotify nie t tylko wyróżnia się na tle podobnych kreacji, ale także pokazuje, że mamy do czynienia z czymś jeszcze ciekawszym niż standardowy billboard. Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię w digitalu i OOH zaplanował dom mediowy Universal McCann.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama