Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wielkoformatowe Spotify

W dużych miastach Polski można obserwować ciekawą, wielkoformatową kampanię Spotify skierowaną do studentów. Na billboardach i bannerach, które pojawiły się w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu serwis streamingowy połączono z ilustracjami znanej wśród młodych ludzi artystki - Beaty Śliwińskiej o pseudonimie Barrakuz. Wielkoformatowe ilustracje prezentują ofertę platformy skierowaną do studentów – w cenie 99 groszy mogą oni uzyskać 3-miesięczny dostęp do Spotify Premium. Poza ciekawą koncepcją graficzną, uwagę zwraca także rozbicie tekstu. Pojawia się tam charakterystyczna przerwa. Projekt ten ma odnosić się to tego, czego użytkownicy wersji premium mogą się pozbyć, czyli przerw na bloki reklamowe. Z pewnością kreatywne połączenie muzyki ze sztuką wizualną wychodzi reklamie na dobre. Dzięki temu Spotify nie t tylko wyróżnia się na tle podobnych kreacji, ale także pokazuje, że mamy do czynienia z czymś jeszcze ciekawszym niż standardowy billboard. Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię w digitalu i OOH zaplanował dom mediowy Universal McCann.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama