Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Wielkoformatowe Spotify

W dużych miastach Polski można obserwować ciekawą, wielkoformatową kampanię Spotify skierowaną do studentów. Na billboardach i bannerach, które pojawiły się w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu serwis streamingowy połączono z ilustracjami znanej wśród młodych ludzi artystki - Beaty Śliwińskiej o pseudonimie Barrakuz. Wielkoformatowe ilustracje prezentują ofertę platformy skierowaną do studentów – w cenie 99 groszy mogą oni uzyskać 3-miesięczny dostęp do Spotify Premium. Poza ciekawą koncepcją graficzną, uwagę zwraca także rozbicie tekstu. Pojawia się tam charakterystyczna przerwa. Projekt ten ma odnosić się to tego, czego użytkownicy wersji premium mogą się pozbyć, czyli przerw na bloki reklamowe. Z pewnością kreatywne połączenie muzyki ze sztuką wizualną wychodzi reklamie na dobre. Dzięki temu Spotify nie t tylko wyróżnia się na tle podobnych kreacji, ale także pokazuje, że mamy do czynienia z czymś jeszcze ciekawszym niż standardowy billboard. Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię w digitalu i OOH zaplanował dom mediowy Universal McCann.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama