Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wielkoformatowe Spotify

W dużych miastach Polski można obserwować ciekawą, wielkoformatową kampanię Spotify skierowaną do studentów. Na billboardach i bannerach, które pojawiły się w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu serwis streamingowy połączono z ilustracjami znanej wśród młodych ludzi artystki - Beaty Śliwińskiej o pseudonimie Barrakuz. Wielkoformatowe ilustracje prezentują ofertę platformy skierowaną do studentów – w cenie 99 groszy mogą oni uzyskać 3-miesięczny dostęp do Spotify Premium. Poza ciekawą koncepcją graficzną, uwagę zwraca także rozbicie tekstu. Pojawia się tam charakterystyczna przerwa. Projekt ten ma odnosić się to tego, czego użytkownicy wersji premium mogą się pozbyć, czyli przerw na bloki reklamowe. Z pewnością kreatywne połączenie muzyki ze sztuką wizualną wychodzi reklamie na dobre. Dzięki temu Spotify nie t tylko wyróżnia się na tle podobnych kreacji, ale także pokazuje, że mamy do czynienia z czymś jeszcze ciekawszym niż standardowy billboard. Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię w digitalu i OOH zaplanował dom mediowy Universal McCann.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama