Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Wymogi techniczne

Materiały w postaci cyfrowej proszę przesyłać:

- na CD,

- na DVD,

- na FTP (maks. 50 MB),

- e-mailem (z zastrzeżeniem, że pojedyncza wiadomość nie może być większa niż 15 MB). Wszystkie materiały wysyłane pocztą lub kurierem muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem.    Reklamy prosimy przesyłać jako pliki zamknięte w formatach:

- PDF wysokiej rozdzielczości bez znaków drukarskich (paserów),

- TIFF lub JPG (min. 300 dpi),

- EPS (fonty koniecznie zmienione na krzywe).

Do reklam i ogłoszeń należy dołączyć wydruk kolorystyczny proof. Za ogłoszenia dostarczone bez wydruku kolorystycznego proof redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Zdjęcia do druku muszą mieć rozdzielczość co najmniej 300 dpi w formatach *.jpg, *. tiff, PDF lub *.eps.  

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama