Ożywiamy każdą inwestycję

 Klient w sklepie jest skarbem i dlatego warto, by jak najdłużej w nim pozostał – to wiedzą wszyscy. Sztuką jest znalezienie sposobu, na to by go tam zatrzymać. IPS wraz z partnerami proponuje połączenie ludzkiej natury i najnowszej technologii. Dzięki nim zaangażuje niemal wszystkie zmysły klienta i wzbudzi pozytywne emocje.

 
Wzrok, słuch i zapach są nieocenionymi sprzymierzeńcami sprzedawców. Ponieważ 75% decyzji zakupowych podejmowanych jest spontanicznie w miejscu sprzedaży, należy dać klientowi szansę, by miał czas je podjąć. Łatwo do tego wykorzystać zmysły. Oczywiście znaczenie ma atrakcyjność oferty i wystrój wnętrza, ale o przedłużeniu pobytu decyduje także odpowiednio dobrana muzyka sącząca się z niewidocznych głośników i korespondujący z ofertą zapach. Wtedy zyskujemy czas, by na ekranie LCD pokazać produkt w akcji, powiązać go z czymś przyjemnym czy pozwolić, by pojawiały się na nim komentarze klientów, wrzucane przez nich do mediów społecznościowych. Zadziwiające, jak te dyskretne i proste rozwiązania angażują, budzą pozytywne skojarzenia, pozwalają zapamiętać na dłużej odwiedzane miejsce i zachęcają do powrotu. Jednak przede wszystkim zatrzymują klienta na miejscu, dając mu czas, by znalazł coś dla siebie.
 
Daj się zaangażować!
IPS wraz z partnerami oferuje skrojone na miarę rozwiązania angażujące klienta i pozwalające  na pokazanie oferty znacznie atrakcyjniej niż na plakatach czy banerach. Nie trzeba się martwić o dobór i instalację profesjonalnego systemu nagłośnienia serwisowanego w trybie 24/7/365. Dbają o to specjaliści mający na koncie setki wdrożeń w najróżniejszych obiektach. Nie trzeba zastanawiać się nad muzyką czy reklamami, które z nich popłyną. Zostaje ona tak dobrana przez specjalistów, by pasowała do specyfiki miejsca, kluczowych cech klientów, oferty produktów czy usług, a niekiedy także pory roku. Nie trzeba martwić się o dobór i dystrybucję zapachów. Specjaliści z dziedziny aromamarketingu mogą zaproponować jeden z 300 gotowych lub opracują nowy zapach, gdy będzie to konieczne. Możliwe jest nawet stworzenie wysp zapachowych. Nie ma konieczności zastanawiania się, skąd wziąć ekrany, jakie treści na nich wyświetlać i jak tymi treściami zarządzać. To wszystko mogą zaproponować specjaliści po analizie potrzeb klienta. Nie straszne im nawet stworzenie kącika dla dzieci, gdzie pociechy spędzą czas pod subtelną opieką wpatrzone w bajki Disneya. W tym czasie rodzice będą mogli skupić się na sprawnym zrobieniu zakupów.
 
Skutecznie zaczaruj klienta
Oczywiście pojawia się pytanie o skuteczność. Sam aromamarketing potrafi zwiększyć sprzedaż o kilkanaście procent. Umiejętnie dobrane i zarządzane treści reklamowe z możliwością wrzucania na ekrany komentarzy publikowanych przez klientów w mediach społecznościowych zwiększają niekiedy obrót nawet o ponad 20%. Rozwiązania te wraz z miejscami opieki nad dziećmi czy ekranami pokazującymi reklamy są obecne w sklepach wielkopowierzchniowych. IPS, dzięki współpracy z partnerami proponuje synergię tych wszystkich działań po analizie potrzeb klienta. Dzięki temu zyskuje się jednorodne homogeniczne rozwiązanie idealnie dostosowane do potrzeb zamawiającego z elementami, które się wzajemnie uzupełniają. W takiej sytuacji pozostaje do rozstrzygnięcia ostatnia kwestia gotowości na większą sprzedaż. 
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty