Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Ożywiamy każdą inwestycję

 Klient w sklepie jest skarbem i dlatego warto, by jak najdłużej w nim pozostał – to wiedzą wszyscy. Sztuką jest znalezienie sposobu, na to by go tam zatrzymać. IPS wraz z partnerami proponuje połączenie ludzkiej natury i najnowszej technologii. Dzięki nim zaangażuje niemal wszystkie zmysły klienta i wzbudzi pozytywne emocje.

 
Wzrok, słuch i zapach są nieocenionymi sprzymierzeńcami sprzedawców. Ponieważ 75% decyzji zakupowych podejmowanych jest spontanicznie w miejscu sprzedaży, należy dać klientowi szansę, by miał czas je podjąć. Łatwo do tego wykorzystać zmysły. Oczywiście znaczenie ma atrakcyjność oferty i wystrój wnętrza, ale o przedłużeniu pobytu decyduje także odpowiednio dobrana muzyka sącząca się z niewidocznych głośników i korespondujący z ofertą zapach. Wtedy zyskujemy czas, by na ekranie LCD pokazać produkt w akcji, powiązać go z czymś przyjemnym czy pozwolić, by pojawiały się na nim komentarze klientów, wrzucane przez nich do mediów społecznościowych. Zadziwiające, jak te dyskretne i proste rozwiązania angażują, budzą pozytywne skojarzenia, pozwalają zapamiętać na dłużej odwiedzane miejsce i zachęcają do powrotu. Jednak przede wszystkim zatrzymują klienta na miejscu, dając mu czas, by znalazł coś dla siebie.
 
Daj się zaangażować!
IPS wraz z partnerami oferuje skrojone na miarę rozwiązania angażujące klienta i pozwalające  na pokazanie oferty znacznie atrakcyjniej niż na plakatach czy banerach. Nie trzeba się martwić o dobór i instalację profesjonalnego systemu nagłośnienia serwisowanego w trybie 24/7/365. Dbają o to specjaliści mający na koncie setki wdrożeń w najróżniejszych obiektach. Nie trzeba zastanawiać się nad muzyką czy reklamami, które z nich popłyną. Zostaje ona tak dobrana przez specjalistów, by pasowała do specyfiki miejsca, kluczowych cech klientów, oferty produktów czy usług, a niekiedy także pory roku. Nie trzeba martwić się o dobór i dystrybucję zapachów. Specjaliści z dziedziny aromamarketingu mogą zaproponować jeden z 300 gotowych lub opracują nowy zapach, gdy będzie to konieczne. Możliwe jest nawet stworzenie wysp zapachowych. Nie ma konieczności zastanawiania się, skąd wziąć ekrany, jakie treści na nich wyświetlać i jak tymi treściami zarządzać. To wszystko mogą zaproponować specjaliści po analizie potrzeb klienta. Nie straszne im nawet stworzenie kącika dla dzieci, gdzie pociechy spędzą czas pod subtelną opieką wpatrzone w bajki Disneya. W tym czasie rodzice będą mogli skupić się na sprawnym zrobieniu zakupów.
 
Skutecznie zaczaruj klienta
Oczywiście pojawia się pytanie o skuteczność. Sam aromamarketing potrafi zwiększyć sprzedaż o kilkanaście procent. Umiejętnie dobrane i zarządzane treści reklamowe z możliwością wrzucania na ekrany komentarzy publikowanych przez klientów w mediach społecznościowych zwiększają niekiedy obrót nawet o ponad 20%. Rozwiązania te wraz z miejscami opieki nad dziećmi czy ekranami pokazującymi reklamy są obecne w sklepach wielkopowierzchniowych. IPS, dzięki współpracy z partnerami proponuje synergię tych wszystkich działań po analizie potrzeb klienta. Dzięki temu zyskuje się jednorodne homogeniczne rozwiązanie idealnie dostosowane do potrzeb zamawiającego z elementami, które się wzajemnie uzupełniają. W takiej sytuacji pozostaje do rozstrzygnięcia ostatnia kwestia gotowości na większą sprzedaż. 
 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama