Nowy wizerunek marki Bobo Frut. Tradycja w nowoczesnej szacie graficznej

© Nestle

Należąca do Nestle marka Bobo Frut, znana na polskim rynku od ponad 50 lat odświeża swój wizerunek i strategię komunikacji. Zmiany zapoczątkowuje nowa identyfikacja wizualna opakowań. Nowy design buduje atrakcyjność i wyróżnia go na półce jednocześnie zachowując spójność z korzeniami marki.

Bobo Frut do tej pory był kojarzony przede wszystkim z sokami dla najmłodszych. Poszerzające się jednak stopniowo portfolio produktowe spowodowało, że marka stanęła przed koniecznością odświeżenia i unowocześnienia wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu postrzegania jako jakościowa i godna zaufania. „Podchodząc do tematu nowych opakowań, chcieliśmy nie tylko odświeżyć i unowocześnić layouty. Przede wszystkim chcieliśmy stworzyć świat marki Bobo Frut. Zaczęliśmy od „ożywienia” naszego brand hero. Wyszedł on z zamkniętej formy znaku i stał się integralną częścią ilustracji na frontach produktów, wchodząc w interakcje z owocami. Co więcej, nie jest już tylko „stempelkiem” ani nawet jednym chłopcem. W zależności od produktu może zmieniać swój wygląd i reprezentować różne dzieci: starszaki, maluszki nie tylko jako chłopiec, ale również jako dziewczynka” powiedziała Małgorzata Bieroza ze studia brandingowego Wyraz. Pierwsze materiały pojawią się niebawem w mediach cyfrowych, a kolejne w następnych miesiącach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama