Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Kinowa rewolucja

Cineplex Digital Media z siedzibą w Toronto zawarła umowę na zarządzanie siecią digital signage dla AMC Theatres, która jest największym operatorem kin na świecie. Cineplex będzie w ten sposób ulepszał sieci cyfrowe AMC w około 630 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych, w tym do oznakowania kasowego, tablic menu i innych oznakowań pomocniczych. W ramach partnerstwa CDM wdroży Flex Experience Platform. Ta zastrzeżona platforma zapewni AMC dostęp do zaawansowanych funkcji odtwarzania, a także maksymalną elastyczność i kontrolę. Do tej pory CDM uruchomił platformę FLEX Experience w kilkudziesięciu lokalizacjach AMC. AMC angażuje się w tworzenie wciągających, najlepszych w swojej klasie treści do wyświetlaczy cyfrowych, które skutecznie angażują, informują i bawią widzów. Niezależnie od tego, czy chodzi o filmy, formaty premium, czy ofertę przekąsek i napojów, celem jest zwiększenie doświadczenia i zadowolenia gości.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama