Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Lody z billboardu

© McDonald’s

McDonald’s rozpoczął nową kampanię, świętując 21. urodziny lodów McFlurry. Sieć restauracji zainstalowała na londyńskim South Bank billboard reklamowy w stylu „walk-thru”, gdzie rozdawała przechodniom lody za darmo. W nim właśnie znajdowało się ukryte okienko, przez które wydawano słodkie przekąski. Outdoorowa reklama pełniła także funkcję zaproszenia - na białym tle, dzięki któremu instalacja była widoczna już z daleka, znajdował się napis „Masz ochotę na chwilę pełną radości?”, który przekonywał tych niezdecydowanych do odbioru i posmakowania lodów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama