Kalendarium

07-09.01.2025 · PSI, Dusseldorf

28.01-31.01.2025 · RemaDays, Nadarzyn

04-07.02.2025 · ISE, Barcelona

06-09.05.2025 · Fespa, Berlin

Lody z billboardu

© McDonald’s

McDonald’s rozpoczął nową kampanię, świętując 21. urodziny lodów McFlurry. Sieć restauracji zainstalowała na londyńskim South Bank billboard reklamowy w stylu „walk-thru”, gdzie rozdawała przechodniom lody za darmo. W nim właśnie znajdowało się ukryte okienko, przez które wydawano słodkie przekąski. Outdoorowa reklama pełniła także funkcję zaproszenia - na białym tle, dzięki któremu instalacja była widoczna już z daleka, znajdował się napis „Masz ochotę na chwilę pełną radości?”, który przekonywał tych niezdecydowanych do odbioru i posmakowania lodów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Aptece Kocmyrzowskiej https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty