Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Prenumerata

PROMOCJA!!! Prenumerata w ofercie wakacyjenjej -5%
Prenumerata pocztowa, Zmawiając roczną prenumeratę do 31.08.2019 r. otrzymujesz 5% rabatu.
Cena obejmuje 11 numerów oraz koszty przesyłki na terenie Polski.
Cena: 131,67 PLN
138,60 PLN
Prenumerata na 12 miesięcy
Prenumerata pocztowa, przesyłka wliczona, 11 numerów


Nr konta bankowego:
BANK PEKAO S.A., ul. Roosvelta 18, Poznań;
PEKAO S.A. (PL) 40 1240 6609 1111 0010 2070 0167 SWIFT: PKOPPLPW
Cena: 138,60 PLN
Prenumerata 6 miesięcy
Prenumerata pocztowa, przesyłka wliczona, 6 numerów


Nr konta bankowego:
BANK PEKAO S.A., ul. Roosvelta 18, Poznań;
PEKAO S.A. (PL) 40 1240 6609 1111 0010 2070 0167 SWIFT: PKOPPLPW
Cena: 75,60 PLN

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama