Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Prenumerata

Prenumerata na 12 miesięcy
Prenumerata pocztowa, przesyłka wliczona, 11 numerów


Nr konta bankowego:
BANK PEKAO S.A., ul. Roosvelta 18, Poznań;
PEKAO S.A. (PL) 40 1240 6609 1111 0010 2070 0167 SWIFT: PKOPPLPW
Cena: 138,60 PLN
Prenumerata 6 miesięcy
Prenumerata pocztowa, przesyłka wliczona, 6 numerów


Nr konta bankowego:
BANK PEKAO S.A., ul. Roosvelta 18, Poznań;
PEKAO S.A. (PL) 40 1240 6609 1111 0010 2070 0167 SWIFT: PKOPPLPW
Cena: 75,60 PLN

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama