Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Media i Komunikacja

Kampania Virgin Mobile. „Tak proste, że weź!”

Marka Virgin Mobile promuje się nowym hasłem – „Tak proste, że weź!”. Jednym z elementów kampanii promocyjnej była akcja stacjonarna w warszawskiej Galerii Młociny.

więcej »

Magnetic 3D i Tim Draper. Holograficzne media bez granic

Trójwymiarowa rzeczywistość udowodniła, że jest doskonałym medium do przyciągania publiczności oraz zapewniania niezrównanego zaangażowania. Ta technologia wyznaczy nowy standard.

więcej »

Halfprice światecznie. Wielowymiarowa kampania

Tegoroczna ogólnopolska kampania Halfprice jest realizowana wielowymiarowo. Marka zdecydowała się na różnorodne nośniki reklam w typie OOH oraz po raz pierwszy na działania w przestrzeni telewizyjnej.

więcej »

Razem przeciw HIV. Czerwona kokardka

Poprzedni rok był rekordowy pod względem ilości nowo wykrytych zakażeń, która wynosiła 2 384. W bieżącym roku, tylko do połowy listopada zgłoszono ich aż 2 590. Polska Fundacja Pomocy Humanitarnej Res Humanae oraz Gilead Sciences zorganizowały happening na fasadach budynków w największych miasta Polski.

więcej »

Świąteczna akcja Coca-coli. Zwycięskie miasto

Świąteczna ciężarówka Coca-Coli to symbol zbliżających się świąt, który już na stałe wpisał się w zimową przestrzeń miejską. Czerwony oświetlony wóz z charakterystycznym białym logo jest dobrze rozpoznawalnym medium marki. W tym roku koncern zaplanował konkurs na miasto, w którym pojawi się wóz.

więcej »

Kreatywna sprzedaż. Automat z iluzjami 3D

Automaty z napojami Coca-Coli w centrum handlowym w Kopenhadze to interesujące połączenie iluzji wizualnych z wielkogabarytowymi dodatkami do dużego wyświetlacza LED.

więcej »

Umowa Warexpo i Gemius. Odbiorcy OOH policzeni

Warexpo i Gemius podpisały umowę, na mocy której Gemius przekaże dane na temat konsumpcji reklamy zewnętrznej dostarczanej przez Warexpo. Rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH.

więcej »

„Za ile będą Święta?”. Nowa kampanii Aldi

Sieć Aldi stworzyła nową świąteczna kampanię, w której postawiła na prosty, spokojny przekaz. Projekt powstał we współpracy z agencją reklamową Opus B. Kampania podkreśla jak ważne są zarówno świąteczne, jak i małe rodzinne tradycje. W spotach wykorzystano hasło: „Za ile będą Świeta? Za mniej niż myślisz!”.

więcej »

Apart świątecznie. Bożonarodzeniowa kampania

Marka Apart rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Na planie wydarzenia stanęły cztery ambasadorki marki: Magdalena Boczarska, Maria Dębska, Małgorzata Socha i Julia Wieniawa.

więcej »

„Pijesz sok, pijesz porcję!”. Owocowa kampania Tymbark

Marka Tymbark stworzył nową kampanię soków pod hasłem „Pijesz sok, pijesz porcję!”. Przedsięwzięcie powstało ze współpracy Maspex, domu mediowego Starcom oraz agencji reklamowej Publicis. Projekt ma na celu przekazanie konsumentom, że wypicie jednej szklanki soku jest równoznaczne z 1 porcją warzyw i owoców.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama