Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Media i Komunikacja

Kwietne łąki. Almette tworzy łąkomaty

Marka Almette rozszerza w tym roku swoją działalność w ramach akcji wysiewania łąk i pasów kwietnych w całej Polsce. W ramach zeszłorocznych działań prowadzonych z Fundacją Łąka marka edukowała i inspirowała, a co najważniejsze przekazała nasiona do wysiania 72 800 m2 łąk kwietnych. W tym roku rozszerza swoją działalność w tym zakresie i wprowadza łąkomaty.

więcej »

Aktualność kopernikańskiej myśli. 550 rocznica urodzin astronoma

W maju artyści z Galerii Rusz swoimi pracami włączyli się w świętowanie 550 rocznicy urodzin Mikołaja Kopernika w Toruniu. Na bilbordach i autobusie MZK można oglądać niezwykłe prace, inspirowane dokonaniami wielkiego astronoma.

więcej »

Mam OC, jestem OK. Kampania edukacyjno-informacyjna

Z początkiem maja Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) rozpoczął kampanię edukacyjno-informacyjną, w której przypomina o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym OC. Choć jego posiadanie jest obowiązkowe dla każdego posiadacza pojazdu mechanicznego, nie wszyscy o tym pamiętają.

więcej »

Wiosenna delikatność od Milki. Miejskie (nie)dogodności

Z nadejściem wiosny marka Milka postanowiła wprowadzić do życia mieszkańców dużych miast jeszcze więcej delikatności. Nowa kampania Milka, która potrwa do końca maja, zakłada szereg lokalnych akcji i wsparcie komunikacyjne w mediach. Metaforyczne hasło kampanii Ten kawałek jest dla Ciebie będzie towarzyszyło większości materiałów stworzonych w ramach działań.

 

więcej »

Jantar i Kukulski na muralu „Życia mała garść”

W kwietniu na warszawskich Bielanach powstał mural przedstawiający Annę Jantar i Jarosława Kukulskiego. Znani polscy artyści przeprowadzili się na Bielany w połowie lat 70., niedługo przed narodzinami córki Natalii. Mieszkanie przy ulicy Reymonta 21 to miejsce, w którym powstawały ich wielkie przeboje.

 

więcej »

Amsterdam nie chce takich turystów. Kampania „Stay Away”

Amsterdam często wybierany jest jako cel podróży młodych osób szukających wrażeń czy też miejsce dla wieczorów panieńskich i kawalerskich. Kojarzy się on turystom głównie z głośną zabawą, często pełną używek. Rada miasta chce zmienić ten wizerunek na bardziej zrównoważony i przyjazny do życia.

 

więcej »

Telebim zamiast mandatu. Łapki na kierownicę

Dane Instytutu Transportu Samochodowego, które bazują na policyjnych statystykach, informują, że co 4 wypadek w Polsce może być spowodowany używaniem telefonu komórkowego przez kierowcę. Dlatego Policja, Yanosik i Screen Network przypomniały kierowcom o odłożeniu telefonu w czasie jazdy.

 

więcej »

Zdrowie w sieci DOOH. AMS współpracuje z Onkofundacją Alivia

AMS i Onkofundacja Alivia nawiązały długofalową współpracę. W ramach wspólnych działań w Światowy Dzień Zdrowia, który był 7 kwietnia, w sieci Digital OOH miała swoją premierę nowa kategoria kontentowa pod tytułem Zdrowie.

 

więcej »

Zaawansowana technologia na ścianie. Mural Miele

Poprzez swoją najnowszą kampanię marka Miele, producent wysokiej klasy sprzętu AGD, promuje sztukę pielęgnacji tkanin. Główne hasło kampanii „Troska o Twoje ubrania przez długie lata” kładzie nacisk na zrównoważoną modę, w której równie ważne jak jakość i trwałość noszonej odzieży jest to w taki sposób pielęgnowane są tkaniny.

więcej »

Biegowa motywacja na muralach. Adidas wspiera biegaczy

Adidas wspiera każdą biegową motywację. W najnowszej kampanii „W bieganiu liczysz się Ty” sportowa marka chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa, by odkryli, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu. Biegaczy motywować ma optymistyczna grafika stworzona przez Adelę Madej.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama