Kalendarium

07-09.01.2025 · PSI, Dusseldorf

28.01-31.01.2025 · RemaDays, Nadarzyn

04-07.02.2025 · ISE, Barcelona

06-09.05.2025 · Fespa, Berlin

Media i Komunikacja

Standardy kreacji display 2025. Garść cennych informacji

Reklamy display cieszą się niesłabnącą popularność, a ich siła przekazu jest coraz większa. Co zrobić, aby były one jeszcze bardziej widoczne, zapamiętywane i zoptymalizowane pod kątem efektywności kampanii?

więcej »

Urban Forms Museum of Street Art. Murale dostępne cyfrowo

Zadbana i przyjazna przestrzeń publiczna ma wpływ na to jak czują się przebywający w niej ludzie. Murale, jako niezwykle ekspresyjne dzieła street artu, mogą znacząco zmienić miejski krajobraz, wywołać spontaniczny uśmiech, czy skłonić do chwili refleksji. O sile przekazu murali świadczy fakt, że z każdym rokiem ich przybywa.

więcej »

Z przymrużeniem oka. Pałac Kultury znów w akcji!

Sieć sklepów Żabka wykorzystała kampanię FOOH by uczcić wyjątkowy moment w historii firmy jakim jest otwarcie 11 000. w Polsce i 1000. sklepu w Warszawie. Sieć chciała uczcić swój sukces w sposób nowoczesny, kreatywny i z humorem stąd pomysł na fakeowa historię.

więcej »

Uczniowska twórczość w Toruniu. Warsztaty z Galerią Rusz

6 grudnia rozpoczęła się wystawa prac uczestników kreatywnych warsztatów z Galerią Rusz. Uczniowie, którym dedykowany był program, uczestnicy przez cały październik i listopad w spotkaniach ze specjalistami z zakresu ekologii. Pod opieką artystów z Galerii Rusz stworzyli własne prace, które będzie można oglądać w Toruniu na słupach ogłoszeniowych i citylightach w wiatach przystankowych MZK.

więcej »

Kosmetyki Społecznego Wpływu. O zmianie nastawienia

Fundacja Wielogłosu przeprowadziła w połowie roku badania, z których wynika, że 75 procent Polaków używa słów typu „schizol”, „psychol”, „świr” czy „wariat” w odniesieniu do osób z doświadczających kryzysu psychicznego. Kampania społeczna „Piękni i empatyczni” ma na celu destygmatyzację oraz zmianę odbioru osób z niepełnosprawnością psychiczną.

więcej »

Woda opadła, psy zostały. Na pomoc czworonogom

We wrześniowej powodzi ucierpieli nie tylko ludzie, ale także zwierzęta. Schroniska, które są azylem dla bezdomnych czworonogów również poniosły dotkliwe straty. Wielka woda zniszczyła zapasy żywności, sprzęt, i boksy, w których dotychczas mieszkały zwierzęta. Aby pozyskać środki na odbudowę trzech najbardziej dotkniętych zniszczeniami placówek, ruszyła kampania pro publico bono „Woda opadła, psy zostały”.

więcej »

Magia Świąt z Wawelem. Moc interaktywnych atrakcji

Interaktywna ciężarówka marki Wawel wraz ze Świątecznym Konwojem Radia Zet wyruszyła w podróż po Polsce. Producent słodkości w ten nietypowy sposób zaprasza wszystkich, i małych i dużych, do świata słodkich atrakcji.

więcej »

Billboard Lecha. Zachęta do life balance

Marka piwa Lech w swojej najnowszej akcji „Łap chwile, nie nadgodziny” zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile, a nie nadgodziny. Z tej okazji specjalny billboard częstuje bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.

więcej »

Kosmetyczna inwazja. Nowe oblicze Warszawy

Jesienna kampania marki Eco Soft promuje najnowsza linię kosmetyków Food4Face. Do dotychczasowych działań marketingowych reklamujących bezwodne, wegańskie i przyjazne dla skóry oraz środowiska kosmetyki dołączył format FOOH. Realistyczne ujęcia wzbogacone zostały o efekty CGI.

więcej »

Prawdziwe historie z Otomoto. Sentymentalna kampania

Najnowsza odsłona kampanii Otomoto Prawdziwe Historie przekonuje, że samochód to coś więcej niż tylko środek transportu. W urokliwej historii wnuczki, która odkupiła od swojego dziadka Wartburga za symboliczne ciasto, twórcy przekonują, że za każdym samochodem stoi historia pełna emocji i nie dających się zapomnieć wspomnień.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty