Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Media i Komunikacja

Rowerem po billboardach

Kiedyś Tour de Pologne było niewątpliwym wydarzeniem na skalę ogólnopolską i zmagania biorących w nim udział zawodników oglądali wszyscy, nie tylko miłośnicy kolarstwa. Dziś, zawody te muszą konkurować z innymi, często popularniejszymi imprezami sportowymi, które nie posiadają jednak aż tak bogatej historii.

więcej »

Za pan brat z technologią

Do tego, że kampanie reklamowe, również te dotyczące celów społecznych coraz częściej wykorzystują nowoczesne technologie, już się przyzwyczailiśmy. Okazuje się jednak, że technologiczne rozwiązania z powodzeniem mogą być także stosowane podczas kampanii protestacyjnych.

więcej »

Kampania „Opowieści podręcznej”

„Żyj jak chcesz, bo ja już nie mogę” – właśnie takie hasło pojawiło się na billboardach i plakatach, które w całej Polsce promują trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej” emitowanego przez HBO.

więcej »

Koniec z marnowaniem jedzenia

Ekologia staje się tematem coraz popularniejszym. Zmagając się z trzydziestostopniowymi upałami jesteśmy w stanie wiele zrobić by zapobiec ekologicznej katastrofie. Czasami nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele czynników ma wpływ na problemy ze środowiskiem.

więcej »

The DisCO2unt Billboard

Bukareszt należy do jednych z najbardziej zanieczyszczonych miast w Europie. Prawdopodobnie konkurować mogą z nim, co najwyżej, Kraków czy Warszawa w środku zimy. Właśnie tam Renault postanowiło w nietypowy sposób zachęcać do zakupu bezemisyjnego samochodu.

więcej »

W drodze do perfekcji

W dzisiejszych czasach znajomość języka angielskiego dla wielu jest już standardem. Jednak można zauważyć sporą różnicę między posługiwaniem się mową Szekspira w stopniu komunikatywnym, a poprawnym korzystaniem z języka w każdej sytuacji.

więcej »

W imię ekopostanowień

Przeciw dopalaczom

Coraz częściej słyszymy o tym jak szkodliwe mogą być dopalacze i jak wiele osób ponosi śmierć z ich powodu. W ramach kampanii „Dopalacze to nie bajka” przed tymi szkodliwymi środkami przestrzega Stowarzyszenie Pedagogów Społecznych Riposta.

więcej »

Niestandardowe realizacje

Niestandardowe kreacje skutecznie przyciągają uwagę odbiorców. Marka piwa Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych.

więcej »

Ożywiamy każdą inwestycję

 Klient w sklepie jest skarbem i dlatego warto, by jak najdłużej w nim pozostał – to wiedzą wszyscy. Sztuką jest znalezienie sposobu, na to by go tam zatrzymać. IPS wraz z partnerami proponuje połączenie ludzkiej natury i najnowszej technologii. Dzięki nim zaangażuje niemal wszystkie zmysły klienta i wzbudzi pozytywne emocje.

więcej »

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama