Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Media i Komunikacja

Ranking The Drum

Redakcja portalu The Drum opublikowała jak co roku ranking marek, kampanii, agencji i kreatywnych “The Drum World Creative Rankings”, znany wcześniej jako „The Big One”.

więcej »

Wśród najlepszych

Festiwal Golden Drum znalazł się wśród 7 najlepszych regionalnych festiwali kreatywnych na świecie według rankingu WARC, obejmującego region Europy Wschodniej. WARC Creative 100 to coroczny niezależny ranking najbardziej nagradzanych kampanii i firm na świecie pod względem kreatywności.

więcej »

AMS: Zostań w domu!

Jeden z liderów polskiej reklamy outdoorowej AMS rozpoczął w kwietniu swoją kampanię społeczną, związaną z epidemią koronawirusa i kampanią „Zostań w domu”. Na ponad tysiącu analogowych i cyfrowych citylightach firma przypomina tym, którzy nie mogli zostać w domu, o najważniejszych zasadach postępowania w miejscach publicznych.

więcej »

Bohaterowie epidemii

Organizacje i firmy na całym świecie podkreślają udział opieki zdrowotnej w walce z koronawirusem, wyrażając swoją wdzięczność licznymi kampaniami. Do akcji włączyła się niedawno firma produktów kosmetycznych Dove, brytyjska edycja kobiecego czasopisma Grazia oraz francuska edycja magazynu Elle.

więcej »

Bierz Internet za rogi

Bank Pekao S.A. buduje wirtualną społeczność dla seniorów, zachęcając ich do aktywnego korzystania z Internetu i bankowania online. By zwrócić ich uwagę, kampania akcji została zaprezentowana na kolorowych banerach, przedstawiając osoby starsze na tle wyszukiwarki internetowej.

więcej »

Nie każdy bohater nosi pelerynę

Na jednym z warszawskich budynków powstał wielki, kolorowy mural, będący dowodem wdzięczności Polaków dla poświęcenia wszystkich pracowników Służby Zdrowia, którzy będąc na pierwszej linii frontu epidemii koronawirusa, codziennie ratują chorych ryzykując własne zdrowie i życie.

więcej »

Światło po ciemności

Włoska edycja modowego magazynu Vogue przedstawiła swoją kwietniową okładkę, którą pierwszy raz w historii tworzy całkowicie pusta, biała strona. Jest to odpowiedź Vogue Italia na panującą w tej chwili epidemię koronawirusa, który doprowadził do śmierci kilkanaście tysięcy ludzi na całym świecie, a szczególnie we Włoszech.

więcej »

„To nasza wspólna sprawa”

Gigant w branży napojów bezalkoholowych Coca-Cola Company ogłosił na swoich mediach społecznościowych informację o wstrzymaniu swoich kampanii reklamowych na czas epidemii, w celu przeznaczenia środków finansowych na walkę z koronawirusem. Decyzja została wdrożona na początku kwietnia i obejmuje wszystkie marki producenta.

więcej »

Artysta obserwator

W Muzeum Narodowym w Poznaniu będzie można zobaczyć wystawę wybitnego światowego plakacisty Michela Quareza. Zostanie tam przedstawionych ponad 100 prac, które francuski artysta podarował muzeum, a także szkice i prace malarskie które zostały udostępnione wyłącznie na potrzeby poznańskiej wystawy.

więcej »

Odpowiedzialne zakupy

By zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa, potrzebne jest podjęcie kroków o znacznie szerszym zasięgu. Formą dotarcia do ludzi na większą skalę są kampanie, które za pomocą Internetu i różnych środków masowego przekazu, jednoczą ludzi we wspólnym działaniu.

więcej »

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama