Media i Komunikacja

Owocowa kampania Tymbarku. W tym jest gazzz!

Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” idealnie współgra z przekazem wizualnym, tworząc apetyczny i orzeźwiający kontent pełen pozytywnej energii i owocowości.

więcej »

Przyjaźń w pracy. Kampania „McDonalds. Przyjaźń od kuchni”

Na znaczenie pozytywnych relacji w miejscu pracy wśród młodych pokoleń wskazuje badanie przeprowadzone przez dr Ewę Jarczewską-Gerc i agencję Research & Grow we współpracy z McDonalds Polska. Wynikiem badań jest kampania employer brandingowa pod hasłem „McDonalds. Przyjaźń od kuchni”.

więcej »

Decathlon dla fanów sportu. Nowa tożsamość marki

Decathlon ujawnia swój nowy cel pod hasłem „Move People Through the Wonders of Sport” oraz strategię stojącą za nową, odważną ambicją, aby zapewniać dostęp do innowacyjnego i zrównoważonego sportu. W ramach ewolucji marka prezentuje nową odsłonę, która obejmuje dynamiczną i przyszłościową tożsamość oraz nowe logo.

więcej »

Ciesz się podwójnie. Zeromat wspiera rebranding Pepsi

Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding. Wraz z początkiem roku na sklepowych półkach pojawiają się napoje marki w nowym, odświeżonym designie. W ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, którego celem jest wprowadzenie przejrzystości w portfolio produktów firmy, Pepsi Max zastąpiono Pepsi Zero Cukru.

więcej »

Kampania Specsavers. Jak furgonetka utknęła w Edynburgu?

W samym sercu centrum Edynburga pojawiła się nietypowa instalacja będąca częścią kampanii reklamowej „Should have Gone to Specsavers” marki optycznej Specsavers. Działania zostały opracowane przez agencję Grand Visual.

więcej »

OOH w wersji mikro. Mini Eggs – Easters biggest egg

Cadbury Mini Eggs, czekoladowe jajeczka mające zaledwie 3 cm, są od lat najlepiej sprzedającą się wielkanocną czekoladką w Wielkiej Brytanii. Po pięciu latach milczenia mini słodkości powróciły z kampanią reklamową Mini Eggs – Easters biggest egg. Stworzona przez agencję Cadbury Record VCCP London kampania zachwyca pomysłowością i żartobliwością.

więcej »

Nowa kampania New Balance. Run your way

Marka New Balance rozpoczęła nową kampanię promocyjną pod hasłem Run your way, która ma zachęcać i motywować ludzi do podjęcia aktywności fizycznej bez względu na wiek, zainteresowania, czy aktualną kondycję. Kampania pod hasłem Run Your Way ma jasny przekaz, który mówi o tym, że w sporcie jest miejsce dla każdego.

więcej »

Nowa identyfikacja. TVN wprowadza zmiany

Marka TVN zdecydowała o zmianie w swojej identyfikacji wizualnej. Subtelna zmiana wizualna niesie ze sobą ważny, symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Odświeżenie oprawy jest wynikiem pracy Działu Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery, który ściśle współpracował z argentyńską agencją Superestudio.

więcej »

Kierując się dobrem. Promocja wolontariatu

6 marca na Placu Bankowym w Warszawie odbyła się inauguracja kampanii społecznej poświęconej wolontariatowi w ramach 24. edycji Galerii Plakatu AMS. Miasto Stołeczne Warszawa, które jest partnerem wspierającym konkurs, nagrodziło plakaty promujące ideę wolontariatu jako najbardziej bezpośredniej formy troski o relacje społeczne i otoczenie.

więcej »

Pijesz owoc, pijesz porcję. Energetycznie i zdrowo

Ruszyła kontynuacja kampanii Tymbarku pod hasłem “Pijesz owoc, pijesz porcję”. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie każdy powinien uwzględnić w codziennej diecie.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama