Media i Komunikacja

Pachnąca kampania ALDI. Truskawki nie tylko do jedzenia

Już od maja mieszkańcy wybranych śląskich miast oczekują na autobus czując zapach truskawek. Wszystko to za sprawą nowej kampanii Aldi promującej świeżość. Na przystankach zostaną zamontowane specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców, zachęcając tym samym, by jak najczęściej sięgać po ten sezonowy owoc.

 

więcej »

PepsiCo Positive. Escape Room w Warszawie

Warszawa stała się kolejnym przystankiem mobilnego Escape Room PepsiCo Positive. To pokój zagadek w całości poświęcony strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Choć pierwotnie projekt adresowany był wyłącznie do pracowników, teraz po raz pierwszy skorzystać mogą z niego także mieszkańcy stolicy.

więcej »

Brytyjczycy walczą z otyłością. Zakaz reklamowania fast-foodów

Lokalna Rada Sefton w hrabstwie Merseyside, w północno-zachodniej Anglii, uchwaliła przepisy, zgodnie z którymi w przestrzeniach publicznych nie będzie można umieszczać reklam fast-foodów.

więcej »

Owocowa kampania Tymbarku. W tym jest gazzz!

Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” idealnie współgra z przekazem wizualnym, tworząc apetyczny i orzeźwiający kontent pełen pozytywnej energii i owocowości.

więcej »

Przyjaźń w pracy. Kampania „McDonalds. Przyjaźń od kuchni”

Na znaczenie pozytywnych relacji w miejscu pracy wśród młodych pokoleń wskazuje badanie przeprowadzone przez dr Ewę Jarczewską-Gerc i agencję Research & Grow we współpracy z McDonalds Polska. Wynikiem badań jest kampania employer brandingowa pod hasłem „McDonalds. Przyjaźń od kuchni”.

więcej »

Decathlon dla fanów sportu. Nowa tożsamość marki

Decathlon ujawnia swój nowy cel pod hasłem „Move People Through the Wonders of Sport” oraz strategię stojącą za nową, odważną ambicją, aby zapewniać dostęp do innowacyjnego i zrównoważonego sportu. W ramach ewolucji marka prezentuje nową odsłonę, która obejmuje dynamiczną i przyszłościową tożsamość oraz nowe logo.

więcej »

Ciesz się podwójnie. Zeromat wspiera rebranding Pepsi

Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding. Wraz z początkiem roku na sklepowych półkach pojawiają się napoje marki w nowym, odświeżonym designie. W ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, którego celem jest wprowadzenie przejrzystości w portfolio produktów firmy, Pepsi Max zastąpiono Pepsi Zero Cukru.

więcej »

Kampania Specsavers. Jak furgonetka utknęła w Edynburgu?

W samym sercu centrum Edynburga pojawiła się nietypowa instalacja będąca częścią kampanii reklamowej „Should have Gone to Specsavers” marki optycznej Specsavers. Działania zostały opracowane przez agencję Grand Visual.

więcej »

OOH w wersji mikro. Mini Eggs – Easters biggest egg

Cadbury Mini Eggs, czekoladowe jajeczka mające zaledwie 3 cm, są od lat najlepiej sprzedającą się wielkanocną czekoladką w Wielkiej Brytanii. Po pięciu latach milczenia mini słodkości powróciły z kampanią reklamową Mini Eggs – Easters biggest egg. Stworzona przez agencję Cadbury Record VCCP London kampania zachwyca pomysłowością i żartobliwością.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama