Media i Komunikacja

Mural przypomina o historii. Rozmowy o XX wieku

W Warszawie powstał mural, który ma zachęcać do rozmów o historii XX wieku. Obraz stanowi element międzynarodowej kampanii społeczno-edukacyjnej „Pamiętaj. 23 sierpnia”, realizowanej przez Europejską Sieć Pamięć i Solidarność (ESPS) w ramach obchodów Europejskiego Dnia Pamięci Ofiar Reżimów Totalitarnych.

więcej »

Turbodopalanie na studia. Wprost do studentów

Trwa innowacyjna kampania outdoorowa Turbodopalanie na studia, promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. Kampania realizowana jest przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media.

więcej »

Piwne murale. Gigantyczna butelka 1664 Blanc

W Warszawie i we Wrocławiu można oglądać wyjątkowe murale marki piwa 1664 Blanc. To element szerszej strategii komunikacji marki, która stawia na związki ze sztuką – nie tylko uliczną.

więcej »

Energa rozświetli Toruń. Sztuka wizualna dla każdego

Toruńska gotycka starówka na kilka dni zamieni się w magiczną przestrzeń wypełnioną blaskiem wielobarwnych instalacji świetlnych. Wszystko za sprawą 15. Bella Skyway Festival, który odbędzie się w dniach 20-24 sierpnia. Sponsorem wydarzenia jest Energa.

więcej »

Mazda z nowym logo. Subtelna różnica

Kolejna marka motoryzacyjna decyduje się zmienić dotychczasowe logo na rzecz nowego, bardziej prostego logotypu. Japoński producent samochodów Mazda rozpoczął procedurę zmiany w japońskim urzędzie.

więcej »

Działania Greenpeace. Ośmiornica w Warszawie

W Warszawie na brzegu Wisły pojawiła się ogromna, różowa ośmiornica. Zośka, bo tak nazwali ją ci, którzy ją spotkali, miała ważne przesłanie. Apelowała, by Polska przyjęła Światowy Traktat Oceaniczny.

więcej »

Nasz PrzePils na piwo. Pils odświeża identyfikację i komunikację

Kampania reklamowa Lecha Pils pod hasłem „Nasz PrzePils na piwo” promuje nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.

więcej »

Hologram na Dworcu Centralnym. Bankowość dla młodych

Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.

więcej »

Pierwsze kampanie programmatic DOOH. Platforma Display&Video360

Hochland oraz Benefit Systems to pierwsi klienci kampanii programatycznych zrealizowanych przez AMS oraz spółki należące do Group One – Salestube i Value Media. Agencje te wykorzystały do zakupu platformę Google Display&Video360, a Grupa AMS po raz pierwszy udostępniła swoje powierzchnie reklamowe na platformie SSP Broadsign.

więcej »

A bio to wie. Eko wiaty i bio pieczywo

Bio Piekarnia Cukiernia Putka wykorzystuje certyfikowane eko wiaty AMS w połączeniu z przystankami komunikacji miejskiej w Warszawie i Łodzi. Promocja zdrowej diety, zrównoważonego rolnictwa i troski o dobro planety współgra z wykorzystaniem prośrodowiskowych rozwiązań oferowanych przez AMS.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama