„Pijesz sok, pijesz porcję!”. Owocowa kampania Tymbark

© Maspex

Marka Tymbark stworzył nową kampanię soków pod hasłem „Pijesz sok, pijesz porcję!”. Przedsięwzięcie powstało ze współpracy Maspex, domu mediowego Starcom oraz agencji reklamowej Publicis. Projekt ma na celu przekazanie konsumentom, że wypicie jednej szklanki soku jest równoznaczne z 1 porcją warzyw i owoców.


Stworzony na potrzeby kampanii reklamowej spot telewizyjny przedstawia codzienne sytuacje śniadaniowe, w które wpisano soki Tymbark. W produkcji można zauważyć nietypowy efekt montażu, wrzucony do szklanki owoc zamienia się w sok. Zastosowanie tego obrazu ma na celu utrwalenie w świadomości odbiorcy, że szklanka wypitego soku Tymbark jest równoznaczna z ze spożyciem jednej z pięciu zalecanych porcji warzyw, jakie powinny zostać uwzględnione w codziennej diecie. Całość przekazu zrealizowano tak, aby podkreślić, że soki marki Tymbark znajdują zastosowanie w wielu różnorodnych codziennych sytuacjach. Dodatkowo, zimowa odsłona kampanii została wzmocniona komunikatem informującym o zawartych w produktach marki witaminach, które pomagają wspierać odporność organizmu.
Kampania będzie realizowana w telewizji, na platformach VOD oraz na Youtube oraz w przestrzeni cyfrowej, między innymi w mediach społecznościowych.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama