Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa marka na czeskim rynku. Magenta TV

Opis osoby

W maju 2016 roku T-Mobile zaoferowało swoim klientom w Czechach usługę telewizyjną. Po sześciu latach marka przeprowadza rebranging i wprowadza do swojej oferty usługę telewizyjną pod nowym szyldem Magenta TV. Firma korzysta z niego także w Niemczech, Austrii i Polsce.

 

Zmianie towarzyszy kampania reklamowa promująca nową nazwę usługi świadczonej przez operatora telekomunikacyjnego. Operator informuje w niej, że obniżył cenę najczęściej kupowanego pakietu M. Niedługo do rebrandingu dużego operatora telewizyjnego może dojść także w Polsce. Po tym jak właściciel sieci komórkowej Play, przejął operatora kablowego UPC Polska, dojdzie do zmiany nazwy tej firmy. Sieć kablowa również ma posługiwać się marką Play.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama