Piwne murale. Gigantyczna butelka 1664 Blanc

W Warszawie i we Wrocławiu można oglądać wyjątkowe murale marki piwa 1664 Blanc. To element szerszej strategii komunikacji marki, która stawia na związki ze sztuką – nie tylko uliczną.

 

© 1664 Blanc

Sztuka gra bardzo ważną rolę w budowaniu wizerunku marki 1664 Blanc. W strategii komunikacji tego piwa istotnym elementem jest więc wspieranie różnorodnych projektów artystycznych. Przykładem niech będzie współpraca z organizacją NADA, która promuje młodych, utalentowanych twórców. Za realizację kampanii dla 1664 Blanc jest odpowiedzialna agencja Street Media we współpracy z AllCity Studio.


Nadać komunikat
Wsparcie dla sztuki przez 1664 Blanc najświeższy wyraz znalazło w tegorocznej letniej kampanii promującej białe piwo z nutą cytrusów, które przyciągają uwagę dzięki dopracowanej w każdym detalu gigantycznej niebieskiej butelce oraz geometrycznym kształtom. Nietuzinkowe dotarcie do swojej grupy docelowej Street art, a w szczególności murale, to forma sztuki docierająca do młodych (i nie tylko) mieszkańców miast. Wzbogaca przestrzeń miejską, stwarza okazję do kontaktu z dziełami artystów w miejscach nieoczywistych. Nic więc dziwnego, że tym rodzajem sztuki posługuje się również wiele marek, które chcą dotrzeć do specyficznej, wielkomiejskiej widowni. Sens muralu w komunikacji marki wychodzi poza samą prezentację obrazu. Mural to wyjątkowy sposób na zaistnienie marki w przestrzeni miejskiej. Buduje on relacje z odbiorcami przez kontekst – nie tylko miejsca, ale i dodatkowych działań komunikacyjnych wokół niego. Zaproszenie do współpracy znanego artysty pozwala na nawiązanie komunikacji z wrażliwymi na sztukę uliczną odbiorcami.

 

Murale i coś więcej

W centrum Warszawy, u wylotu ul. Mokotowskiej przy pl. Trzech Krzyży, pojawił się mural, który rozświetla miasto na niebiesko zarówno za dnia, jak i nocą. Po zmroku nabiera zupełnie nowego charakteru, dzięki specjalnym efektom świetlnym. Pracę można oglądać do końca września. Wrocław natomiast może pochwalić się muralem zaprojektowanym przez uznanego artystę Dawida Ryskiego, znanego również jako Talkseek lub Risky. We Wrocławiu można podziwiać mural do końca sierpnia.
Marka piwa 1664 Blanc postawiła także na coś więcej. Murale nie wypełniają jedynie ściany, ale zostały wzbogacone o efekty świetlne dobrze widoczne po zmroku. Ich twórcy dodali więc elementy dodatkowo przyciągające uwagę oraz zwiększające czas ekspozycji na pory, w których ich widownia może odebrać komunikat w sprzyjającym marce kontekście.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty