Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland. Uśmiech z sera

W Światowy Dzień Uśmiechu ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką.

 

© Hochland

Fakt, że ser podnosi poziom serotoniny dzięki czemu ma realny wpływ na nastrój, stał się podstawą najnowszej kampanii wizerunkowej Hochland. Opiera się ona na śmiałej tezie, że uśmiech pochodzi od sera. Twórcy kampanii z przymrużeniem oka udowadniają, że za najsłynniejszymi uśmiechami i radosnymi sytuacjami z popkultury, sztuki i życia stoi właśnie ser. I to ser Hochland! W ramach kampanii powstała również specjalna strategia dźwiękowa (sonic branding), która odzwierciedla kluczowe wyróżniki marki takie jak bliskość, zaufanie, uśmiech, rodzinność oraz, oczywiście, pyszny smak. Wszystko to zostaje opowiedziane z perspektywy dziecka co wpływa na lekkość przekazu i swobodę w kreacji. Kampania prowadzona jest wielokanałowo, w tym na nośnikach.

Za koncept nowej kampanii Hochland odpowiada agencja Ogilvy, produkcję powierzono firmie Hogarth, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty