17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa
18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn
24-26.11.2020 · InPrint, Milan
12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt
10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn
-
CONTENT
-
Digital Signage & LED
- Nieograniczone efekty wizualne
- Oświecenie 10000 nitów
- Ożywione arcydzieła
- Zintegrowane połączenie
- Największy telebim w Polsce
- Wirtualne eventy
- W oku cyklonu
- Ściana video na jachcie
- Kolorowy wyświetlacz E-Ink
- McDonalds z digital signage
- W amerykańskim stylu
- Kinowa rewolucja
- Samsung i Golden State Warriors
- Digital signage na żywo
- Relaks w Warszawie
- Reklama dla optyka
- Dając do myślenia
- Digital signage na poziomie
- ZOOstaw, nie dokarmiaj
- W stronę słońca
- Potencjał technologii projekcyjnych Canon
- Digital Signage - co w trawie piszczy?
- Digital Signage - Nowocześnie dla niepełnosprawnych
- Przegląd Digital Signage 2016
- Innowacje Sony - 20 tys. godzin laserowej projekcji
- EMS z Toucan Systems - Właściwy wybór
- Premierowe trio dla edukacji i sektora biznesowego
- Innowacyjne zarządzanie ścianami wideo - ADScreen
- Oprogramowanie DIGITAL SIGNAGE
- Wielofunkcyjne monitory i panele - BENQ
- System Lokalizator
- Czego dowiemy się od klienta? Interaktywny digital signage.
- TD-Z, TD-X i TD-E
- Inteligentne półki
- Wszechogarniający obraz
- Karty na stół
- Nowy wymiar zakupów
- Wartość dodana
- Urzeczywistnić wizję
- Zgodnie z planem
- Skuteczność na celowniku
- Sprzęt sprzętowi nierówny
- Zarządzanie na ekranie
- Piąty element
- Informacja na każdym kroku
- Niech wideo mówi za ciebie
- Wygodne czekanie
- Miło jak w banku
- LED-owe fasady
- Cyfrowe mozaiki
- Architektura pierwszego wrażenia
- Wspólna platforma
- Rewolucja czy stagnacja?
- Młodzian z werwą
- Visual Forrest, czyli lekcja z błędów
- Drogowskazy sukcesu
- Pozory mylą
- W stolicy syreni śpiew
- Ściana, która wciąga
- Bezpieczne góry
- Kontent is King?
- Potrzeba standardu
- Dorastanie
- Targowy Digital – moda czy obowiązek?
- Cyfrowe standardy
- Policyjny projekt
- Trzecia rewolucja
-
LFP
- Solidbox z Rapidą 164-5+L ALV2
- „La Ferita”
- Backlight w stylu eko
- Zrównoważone alternatywy
- Jakość nadruku na wyrobach skórzanych
- Ultra-szybka Jeti Tauro
- Epson do druku żywicznego
- Billboard w płomieniach
- Decathlon i Ikea ćwiczą razem
- Wyznaj miłość na mieście!
- Premiera HP Latex
- Nowa kampania PepsiCo
- Koniec świata odwołany!
- Do it for safety!
- „Tęczowych świąt!”
- Kupuj, gdy leje się krew
- Dni Grzegorza Ciechowskiego
- Billboardy drugiej fali
- Take heat easy
- Brandalism krytykuje
- Kreativia modernizuje portfolio
- Mniej znaczy więcej
- Bezbarwne folie PET
- Do gadżetów i nie tylko
- Fashion on demand
- Hybrydowa wszechstronność
- Druk tkanin na drupie 2020
- Ricoh na RemaDays 2020
- Wielki format na tip top
- Mimaki na Formnext
- 12 lat gwarancji na głowice laserowe
- Pół metra w ciągu godziny
- Drukuj, gdzie chcesz
- 360 Reality Audio od Sony
- Stacje robocze HP
- Art x Technology
- O klimacie po raz kolejny
- Pokazać swoje możliwości
- Szyldy mają znaczenie
- Tekstyliowa premiera
- Zadruk różnorodnych podłoży
- Wielkoformatowe Spotify
- Dni Otwarte w Poznaniu
- Stawiamy na wielki format
- Roland VersaExpress RF-640
- Druk na tekstyliach według Rolanda
- UV Printer - Nowe maszyny w portfolio
- Nowy Roland SOLJET EJ-640 do druku wielkoformatowego
- Przegląd dystrybutorów maszyn LFP 2016
- Roland Truevis - ploter drukująco-tnący
- Topowe plotery
- Powtóka z op-artu
- Specjaliści od optimum
- Wspólny owoc
- Lepiej, szybciej, taniej
- Graficznie i technicznie
- Premiera za premierą
- Osiągnąć przewagę
- Wyjdź poza standard
- Przywiązanie do jakości
- Tekstyliom na ratunek
- EFI radzi: podłoża specjalne
- Tanio, szybko, eko
- Samotność sprintera
- Dokładność i powtarzalność
- Powyżej wielkiego formatu
- Kompleksowe rozwiązanie
- Strefa sublimacji
- Mądre drukowanie
- Alternatywy 4
- Atramentowi sprinterzy
- Nowa era w wielkim formacie?
- Płaski ideał Océ
- Zegarki, sery i plotery
- Tekstylia od podszewki
- Koneserzy dużych rozmiarów
- 10 powodów, dla których warto zoptymalizować flotę drukującą
- Potencjał możliwości
- Precz z mitomanią
- Nowy rozmiar w szafie
- Gwiazdozbiór Titana
- Lateksowa rewolucja
- Poprzeczka wyżej
- Falisty recykling
- Innowacyjne środowisko
- Opadająca fala
- Duże wrażenie
- Wariacje UV
-
Media i Komunikacja
- Mural Krystyny Bochenek
- Antypisowski billboard
- Nowa tożsamość: Alive
- „The nature of plastic”
- Automat 24/7
- „Ocalmy Bałtyk, nim zatęsknimy”
- Samo może się nie ułożyć
- Rocznica epidemii
- Inicjatywa EqualVoice
- “TO TY ZAPŁACISZ”
- Powrót do dawnych lat
- Misja: Pozytywne Piękno
- “Nie mamy planety B”
- Śmierć to nie statystyka
- Pełna kontrola projektowania
- Retargeting w świecie OOH
- Mural w walce o równość
- Burda zmienia się w Słowne
- Sztuka z algorytmów
- #SuperRzecz
- Kampania w formie etykiet
- Karykatura J. Kaczyńskiego
- Kreatywność numerem jeden
- “Pies to przywilej!”
- Podsumowanie 2020 roku
- Zaawansowanie na poziomie α1
- Ku pamięci wybitnego poety
- Nowa tarcza Warner Bros
- Oczyszczone miasto
- Ku elektrycznej przyszłości
- Lupin reklamuje Lupina
- Wydanie w hołdzie zwierzętom
- Minimalistyczne logo
- Atrapy dla gamer’ów
- Świeć się z Energą
- “Zaszczep się i leć”?
- Pierwszy taki Carrefour Express
- „Aachoo!”
- „Witryna na gwiazdkę”
- Barwy siły i nadziei
- Cyberpunk 2077
- Marketing zgodny z etyką
- Wygrana Zofii Wawrzyniak
- Najdłuższy mural w Płocku
- 100% z Poznania!
- Reklama non-stop
- Niezwykły Visual Concert
- Mural przeciwko przemocy
- Poznajcie Projekt Pracownie
- “Siła Kobiet” jest wszędzie
- Murale od Empik Foto
- „Nadzieja” w polskich miastach
- Business Agility Pack
- Jeszcze się przytulimy!
- Mural ze starych zdjęć
- Święto w kolorach tęczy
- Zdrowia przede wszystkim!
- Tęczowe bramy Poznania
- Święta bez magii?
- Reklama dla przedsiębiorców
- “Warszawa żydowska”
- Osiedle dla ptaków
- Internetowy artysta Ganksy
- Foliówki zamiast ptaków
- Od PRL’u do wolności
- Spoiwo różnorodności
- Mural w stylu Yōkai
- Uliczna galeria sztuki
- Print on dispa!
- Pety na ziemi
- Środkowy palec z Berlina
- Jedynaste: Nie produkuj śmieci!
- Sztuka na ratunek pszczołom
- Traffic TV
- Podwójna moc Teckwin Shark
- Droga do wolności
- Mural przeciw nienawiści
- Topniejąca Floryda
- Antysmogowa sztuka
- W grupie siła!
- Naładuj energię (swoją i smartfona)
- Nowy image ABC
- Zagłada na filiżankach
- Kolor menstruacji
- Razem, choć na dystans
- Artysta ponad sztuką
- To ważne, w czym chodzisz
- Znikający Dracula
- Pocałunek rywali
- E-rozkłady jazdy
- Luksus w codzienności
- wBanksowana aukcja
- Książka za worek śmieci
- ⅓ - uratuj ją!
- Cool-Shop dla reklamy
- “Zaczytana sztuka”
- Kinomural 2020
- Mactac przypomina o dystansie
- Bezdotykowe menu
- Stop blubrom
- Grafika „budząca niepokój”
- „Archiwum Ożywione”
- Radar kampanii OOH
- #OurSecondChance
- Mapa zero waste
- Murale filtrujące powietrze
- Marketing z Jurkiem Owsiakiem
- #BiletWsparcia
- 25 tysięcy drzew na 25-lecie
- Ekologiczne płatności
- Kampania w harmonii z przyrodą
- Ranking The Drum
- Wśród najlepszych
- AMS: Zostań w domu!
- Bohaterowie epidemii
- Bierz Internet za rogi
- Nie każdy bohater nosi pelerynę
- Światło po ciemności
- „To nasza wspólna sprawa”
- Artysta obserwator
- Odpowiedzialne zakupy
- Prosty skład, dopasowana etykieta
- Pełna gotowość i mobilność
- OE-A Roadmap
- Kampania społeczna: Zostań w domu!
- Chaos reklamowy
- KFC w „Smart box”
- To nie jest zgoda
- Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku
- Miejsce kobiet jest w kuchni
- Kampania „Odpowiedzialny seks”
- W nowej odsłonie
- Gwiezdne Wojny zaskoczyły fanów
- Piwo na dwa sposoby
- Sztuka w fast foodzie
- Talking Print uruchamia Talkies
- Hologramowe słonie
- Innowacje w komunikacji wizualnej
- Galeria na ulicy
- Wspólne badania
- Komunikacja polityczna
- O parkach kieszonkowych
- Billboardy i reportaże
- Opakowaniowa kampania
- Mural źródłem inspiracji
- Tunelowa reklama
- Zwierzęta przeciw śmieciom
- Kolory Red Bulla
- Etykiety dla ekologii
- Coca-Cola i recyklomaty
- ASP i Ströer
- Rowerem po billboardach
- Kampania „Opowieści podręcznej”
- Koniec z marnowaniem jedzenia
- The DisCO2unt Billboard
- W drodze do perfekcji
- Przeciw dopalaczom
- Niestandardowe realizacje
- Ożywiamy każdą inwestycję
- Dworcowe reklamy - Życie toczy się nocą…
- InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie
- No Walking 4 Water - kampania Roca
- Przenieść obsesję
- Mapa rozwoju
- Śladem Igrzysk Olimpijskich
- Miasto umeblowane
- Maszty w górę
- Konkretnie o 3D
- Od samego początku
- Manekin jak żywy
- Kreatywna droga do sukcesu
- Co nam dają dane?
- Coś wisi w powietrzu
- Szersze spojrzenie
- Co widać zza kierownicy?
- Nowe możliwości planowania
- Barokowe rozpasanie
- Kreatywnie z tektury
- Skuteczność outdooru
- Mezalians czy małżeństwo?
- Potrzeba współpracy
- Niepotrzebne bariery
- Szukać skutecznie
- Marketing funeralny w wersji digital
- Pomiarowe przymiarki
- Mapa możliwości
- Ciało jako nośnik
- Wirtualne zawieszki
- Reklama najbliżej ciała
- Pozory mylą
- ZaKODowane wiaty
- Poczujesz, co kupujesz
- Reklamowe oczko
- Dyskusja na ekranie
- Pseudoinnowacjom stop!
- Uprawiać światło
- Swojski marketing
- Sex, smartfon i marketing
- Wymiary przestrzeni
- Piątka na piątkę
- Materiał z potencjałem
- „Promocyjne” działania
-
Biznes i Ludzie
- Targi w drugiej połowie roku?
- ICE, CCE oraz InPrint przesunięte
- Głos branży PR
- Pomagamy #sPRINTem
- Design by Śliwka Nałęczowska
- Szybkie zapytania na platformie ESB
- Rebranding agencji K2
- Nieuczciwa konkurencja?
- Dwa razy więcej standów POS
- Integart przejmuje DS-Laser
- Pełne wznowienie produkcji
- VMLY&R wyróżniona
- Złote łuki znikają z Gdańska
- „Świat po...”
- Nowy communication manager
- Media bez wyboru
- “The Moon Girl”
- Premiera Digital Series iQ
- Targi na wiosnę?
- Podatek reklamowy? - “Kopanie leżącego”
- „Pandemia? Kryzys!”
- Biedronka w Radzie Reklamy
- Canon i podwójne „A”
- Koniec wolnych mediów?
- 44 nagrody dla Samsunga
- RemaDays Warsaw odwołane
- Meet your customer!
- Farma trolli i dezinformacja
- Ikea rezygnuje z katalogów
- Targi pod znakiem zapytania
- AMS Flex
- Viscom Italia Hyper Reality
- RemaDays Warsaw 2021
- Sharp NEC Display Solutions
- Solidarność kobiet
- Do zobaczenia w 2021!
- Z nowym logo
- Zmiany u Avery Dennison
- Dni Otwarte w Atrium
- 48 nagród dla Samsunga
- Art of Color 2020
- Nowa data ISE 2021
- Reklama za złotówkę
- Fespa Eurasia w 2021 roku
- Targi Dają Więcej
- Największy spadek w historii
- Odpowiedź “Milczącej większości”
- Festiwal Art Moves 2020
- Powrót do muzyki
- Pierwszy Tauro H3300 w Polsce
- Spadek 71% w reklamie zewnętrznej
- Coca-cola wspiera gastronomię
- „Projektowanie społeczne” z nową datą
- Targi ISE w Barcelonie
- Nowy szef polskiego oddziału Sony
- Do zobaczenia w roku 2021
- Nishiuma nowym dyrektorem B2B
- Stop and wash
- Wizualizacja Envision
- Porada od PIPT
- „Klient nasz Pan”
- Amagraf wspiera klientów
- Solidni w Biznesie
- Pesymistyczne prognozy
- Spustoszenie branży eventowej
- Drupa i Fespa przesunięte - Zmiany terminów
- Lamborghini z drukarki
- Sony World Photography Awards 2020
- Poznaj sektory targów
- Druk cyfrowy zamiast nici
- HP inwestuje 200 mln dolarów
- Seminarium Wielkiego Formatu Atrium
- Golden Pixel Award 2019
- Twórczość literacka w outdoorze
- Agencja mediowa PKN Orlen i PZU
- Targi coraz bliżej
- Brytyjskie regulacje reklamowe
- viscom 2017 - spotkanie branży reklamowej
- W blasku reflektorów - Magia eventu
- Fespa wróciła do Amsterdamu
- Leasing w poligrafii
- Integracyjny areopag
- Rekordowa jedenastka
- Materiały w zasięgu ręki
- Obraz po japońsku
- Oko na reklamę
- Polska w centrum uwagi
- Cyfrowe żniwa
- Musisz tam być
- Święto sublimacji
- To działa
- Za zachodnią granicą
- Europejski pejzaż outdoorowy
- Debiut na wielkiej scenie
- Co było, co będzie
- Rozkład jazdy
- Sukces jedno ma imię
- Doradztwo – klucz do sukcesu
- Wyższa jakość serwisu
- Zmiana myślenia
- Optymistycznie
- Drugi wymiar
- Ekologicznie vs. ekonomicznie?
- Ambaras pod wiatą
- Dobry rok
- Przyszłość motorem teraźniejszości
- Zamiłowanie do detalu
- Angielskie wejście
- Ziemia obiecana
- Clio Awards rozdane!
- Królowie reklamowej dżungli
- Reklamowe Oscary
- Plakaty, którymi można sterować?
- Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.
-
Wrapping
- Czysta strefa
- Cięcie folii ochronnych
- Dr Pepper i wrapping
- Samochód w zoo
- Innowacyjne podejście do oferty
- Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej
- Lateks prehistorii
- Aplikacje na asfalcie
- Patrz pod nogi
- Bonjour, Hexis
- Cztery dni z oklejaniem
- Spotkanie z oklejaniem
- Bitwa na folie
- Amerykański desant
- Lekkie oklejanie
- Pochód mistrzów
- Wypożycz kawałek auta
- Fura w nowej skórze
- Szklany biznes
- Pod prąd
- Potrzebne są dowody
- Graffiti bez szans
- Żniwa w pełni
- Kalandry do boju
- Wysoka forma
- Szczelnie oklejeni
- Droga usłana gwiazdami
- Co z tymi pojazdami?
- Foliowy zawrót głowy
- Abecadło aplikacji – cz. 1
- Fuszera na furze
-
Sign & Systemy Świetlne
- Hołd dla fizyki
- Laserowe nowości
- Żabka zasilana zieloną energią
- Efektywne planowanie podróży
- Zmiana w kilku minut
- Od listw cenowych po folie PCW
- Wow Billboard!
- Baldachim na Sylwestra
- Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy
- Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami
- Poltent - Branding wysokiej jakości
- Świetlna świetność
- W blasku iluminacji
- Jak podświetlać
- Rząd jak korporacja
- Zmiana na plus
- Światło w grze
- Miasto jak malowane
- Plastik ma się dobrze
- Nowe światy
- Odświeżona tradycja
- Strefa zagrożenia
- Piwne otwarcia
- Zrobieni w balona
- Remont marki
- Jak zaprojektować dobre logo?
- MNV Króliki w Muzeum
- Interaktywne oświetlenie
- Rok orła
- Neony kontra LED-y, cz. II
- Orzeł czy reszta?
- Światło w wielkim mieście
- Neony kontra LED-y
- W innym świetle
- W ferii rozświetleń
- Przestrzenne podświetlanie
- Jasne, że na bank
- Białe szaleństwo
- Świetlana przyszłość
- Na wagę złota
- Gospodarskie znaki czasu
- Logotyp na eksport
- Jasno i wyraźnie!
- Since 33
- Obrazkowa dżungla
-
Digital Signage & LED
- PRENUMERATA
- PATRONUJEMY
- ARCHIWUM
-
ENCYKLOPEDIA
- Ambient media
- Billboard
- Blockout
- Blow-up
- Blueback
- City light
- Day & night efekt
- Digital Sigange
- Flock
- Frontlight
- Guerilla marketing
- Identyfikacja wizualna
- Infokiosk
- Kampania reklamowa
- Layout
- Marketing wirusowy
- Outdoor
- POS
- Reklama szokująca
- Reklama teaserowa
- Reklama tranzytowa
- Supersite
- Totem
- X-baner
- Witacz
- Rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality)
Autor Mike Horsten
![]() |
Mimaki obsługuje szereg rynków, spośród których lwią część aktywności (niemal 60 proc.) pochłania sektor oznakowań i grafiki. Dla porównania, sektor druku przemysłowego to 23 proc. działalności, a druku na tkaninach i odzieży – 8 proc. |
Wiemy, że stworzenie wspaniałego wina wymaga podjęcia wielu dobrze przemyślanych decyzji związanych z lokalizacją, właściwościami gleby, rodzajem winogron, warunkami pogodowymi, codzienną pielęgnacją roślin i przycinaniem ich aż do momentu zbiorów. Firma Mimaki Engineering, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Osace i świętująca w przyszłym roku swoje czterdziestolecie, jest przekonana, że budowanie pozycji lidera na rynku maszyn drukujących przypomina tworzenie winnicy. Przebycie tej drogi może trochę potrwać, ale ostatecznie ciężka praca specjalistów od badań i rozwoju owocuje uznaniem na rynku, zadowoleniem klientów i rozwojem firmy.
A nasza renoma w branży poligraficznej rośnie w miarę wzrostu obrotów – 25 proc. w ciągu ostatnich pięciu lat. Obecnie 29 proc. naszej sprzedaży przypada na Japonię, a 30 – na Europę. Ten niebagatelny sukces należy zawdzięczać firmie Mimaki Europe, z siedzibą w Amsterdamie, która w tym roku świętuje dziesięć lat swojej działalności. Spółka posiada magazyny na lotnisku Schiphol i odpowiada za sprzedaż, marketing, logistykę, administrację i serwis techniczny dla całej sieci dystrybucyjnej we wszystkich krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Oprócz EMEA i Stanów Zjednoczonych nasze filie działają także w krajach rozwijających się, takich jak: Chiny, Indie, Brazylia i Indonezja. Zamierzamy stworzyć produkty skrojone specjalnie pod potrzeby tych rynków wschodzących, aby poszerzyć i zróżnicować naszą bazę klientów.
W latach 1997-1998 firma Mimaki Engineering była pierwszą, która wprowadziła głowice drukujące piezo w maszynach UV, a od tamtej pory stworzyła szeroki wachlarz urządzeń drukujących, w dużej mierze przeznaczonych na rynek produkcji na żądanie. Obecnie nasza działalność obejmuje kilka obszarów odpowiadających potrzebom naszych klientów w różnych sektorach rynku. Aspirujemy do roli przedsiębiorstwa nastawionego na rozwój i tworzymy nowe możliwości biznesowe, oferując produkty oparte na naszej technologii druku atramentowego i cięcia, które zwiększają konkurencyjność naszych klientów. Nasza firma składa się z kilku jednostek biznesowych, które odpowiadają odrębnym segmentom rynku. Traktujemy każdą z nich jak pojedyncze winogrona, które razem tworzą całość, niczym kiść winogron.
Żyzny grunt
W winnicy winogrona przetwarzane są w znakomite wino, natomiast my pomagamy naszym klientom przetworzyć materiały poligraficzne w najlepszej klasy produkty końcowe. Stworzyliśmy stale rozwijane portfolio atramentowych maszyn do druku płaskiego i z roli na rolę oraz urządzeń tnących, przeznaczonych dla sektorów druku oznakowań i grafiki, druku na tkaninach i odzieży oraz druku przemysłowego. Dodatkowym uzupełnieniem jest kompleksowa linia produktów dla każdej z wymienionych grup, obejmująca urządzenia, oprogramowanie oraz materiały eksploatacyjne i części zamienne. W naszej ofercie znajdują się także innowacyjne, niezawodne i wysokojakościowe produkty oparte na technologii druku eco-solventowego, solventowego, UV, lateksowego i sublimacyjnego.
Uważna uprawa
Dzięki tej różnorodności możemy obsługiwać szereg rynków, spośród których lwią część naszej aktywności (niemal 60 proc.) pochłania sektor oznakowań i grafiki. Dla porównania, sektor druku przemysłowego to 23 proc. naszej działalności, a druku na tkaninach i odzieży – 8 proc. Wszystkie te obszary stwarzają nam niezwykłą okazję do rozwoju. Nieustannie poszukujemy nowych sposobów wykorzystania pojawiających się możliwości i podejmowania wyzwań, jakie napotykamy na swojej drodze.
Tworzenie wysokiej jakości, przyjaznych użytkownikom produktów wymaga od nas, byśmy trzymali rękę na pulsie i byli na bieżąco z oczekiwaniami naszych klientów. Dlatego też podczas pracy nad niektórymi spośród naszych najnowszych produktów koncentrowaliśmy się na aspekcie ekologii i energooszczędności. Efektem tych działań są przełomowe atramenty lateksowe i solventowe UV oraz przyjazna dla środowiska technologia UV LED, jak również automatyczna zmiana podwójnych pojemników z atramentem. Ponadto zamierzamy zwiększyć nasze udziały w światowym rynku systemów do cyfrowego druku na żądanie dzięki maszynom atramentowym, które cechuje obniżone zużycie energii i atramentu. Nasza nowa jednostka badawczo-rozwojowa pod nazwą Inkjet Laboratory pełni tutaj istotną rolę, pracując nad zastosowaniem technologii druku atramentowego w różnych sektorach przemysłu.
Aby utrzymać kurs innowacyjności i w pełni wykorzystać indywidualne zdolności naszych poszczególnych pracowników, wdrożyliśmy specjalny program zarządzania pod nazwą Group Independent Profitability Management System. Dzięki niemu małe grupy pracowników oddelegowane do poszczególnych grup produktowych mogą samodzielnie i odpowiedzialnie kierować swoimi działaniami od planowania produkcji, poprzez rozwój, aż po tworzenie strategii sprzedażowych. Zaangażowanie całego personelu stanowi wsparcie dla kadry zarządzającej i znacznie zwiększa efektywność naszej pracy.
Bliskie smaki
Dział sprzedaży również odgrywa kluczową rolę w przekazywaniu wymagań i oczekiwań klientów i opracowywaniu z myślą o nich nowych produktów. W Japonii stworzyliśmy gęstą sieć sprzedaży, która zapewnia bliski kontakt z klientami, jak również centra testowe, w których klienci mogą przed zakupem sprawdzić, jak nasze urządzenia poradzą sobie z ich materiałami. Naszym kolejnym pomysłem jest wdrażany właśnie elastyczny system oparty o tygodniowy cykl produkcji i magazynowania, który można na bieżąco dostosowywać do zmieniającego się popytu na maszyny. Każdy etap realizowany przez dział produkcji: zarządzanie, zakup, produkcja i kontrola jakości – jest ściśle koordynowany, aby zapewnić jak najwyższy standard końcowych wyrobów. Aby zwiększyć naszą konkurencyjność kosztową, wyodrębniamy cztery kryteria, tj.: jakość, koszt, dostawę i szybkość. W codziennej pracy nasi pracownicy koncentrują się na tym, co nazywamy wizualnym zarządzaniem produkcją, które zakłada, że wszelkie problemy są bezzwłocznie dyskutowane w oddelegowanych zespołach. Uważamy, że taki system zwiększa zaufanie klientów wobec naszych produktów.
Możliwość degustacji
Całe to bogactwo pomysłów zdałoby się na nic, gdyby potencjalni klienci nie wiedzieli, czym się zajmujemy lub nie mieli okazji, by przekonać się, jakie korzyści mogą odnieść ze współpracy z nami. Dlatego właśnie decydujemy się na prezentację naszych rozwiązań podczas krajowych i międzynarodowych imprez na całym świecie, m.in. na takich targach, jak FESPA, drupa, InPrint czy viscom. Każda wystawa to dla nas inna platforma umożliwiająca dotarcie do szerszego grona klientów, dzięki czemu możemy pomóc jak największej liczbie firm w rozwoju ich usług i modelu biznesowego. Dla wielu klientów targi branżowe są miejscem pierwszego kontaktu z nami, który następnie umacniamy poprzez ściśle dopasowane usługi – zarówno przed, jak i po instalacji naszych urządzeń. Lubimy bliską współpracę z naszymi klientami, w ramach której możemy lepiej zrozumieć ich codzienne potrzeby i pomóc im dobrać rozwiązania, które zapewnią im bardziej skuteczną, wydajną i zyskowną działalność.
Jak mówi włoskie powiedzenie: „A buon intenditor poche parole” – „Mądrej głowie dość dwie słowie”. Serdecznie dziękujemy za zaufanie, jakim ustawicznie darzą Państwo firmę Mimaki i jej niezrównane produkty.
« poprzedni | następny » | « wróć |
Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.
Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.