Nowy communication manager

© IGRZ

Katarzyna Ratajczyk rozpoczęła współpracę z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej OOH. Jako communication manager, będzie odpowiedzialna za strategię komunikowania i upowszechnianie bieżących informacji, opracowań branżowych, danych rynkowych i raportów na powstającej Internetowej platformie wymiany informacji OOHlife.org. Platforma jest inicjatywą członków Izby narzędziem promocji branży, otwartym dla wszystkich firm OOH. Katarzyna Ratajczyk zdobywała doświadczenie w branży reklamowej w sieciowych agencjach: w McCann-Erickson, a przede wszystkim DDB Warszawa, z którą była związana najdłużej. Potem przez siedem lat była dyrektorem Biura Promocji Miasta w Urzędzie m. st. Warszawy. Specjalizuje się w planowaniu komunikacji, a także brandingu i strategic writing.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty