Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Czytelna, spójna wizja

© Polkomtel

Grupa Polsat Plus zaprezentowała nowy branding marek Plus i Polsat. Nowe, spójne logotypy to sposób na lepsze komunikowanie usług i ich łatwiejsze kojarzenie przez klientów. Zaprezentowane logotypy są początkiem zmian w portfolio marek grupy oraz strategii ich komunikacji. Jak podkreśla firma, zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla grupy typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca, nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki mają w prosty i wyrazisty sposób kojarzyć się z grupą, jednocześnie zachowując swój indywidualny charakter i przekaz.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama