Pierwsze kampanie programmatic DOOH. Platforma Display&Video360

Hochland oraz Benefit Systems to pierwsi klienci kampanii programatycznych zrealizowanych przez AMS oraz spółki należące do Group One – Salestube i Value Media. Agencje te wykorzystały do zakupu platformę Google Display&Video360, a Grupa AMS po raz pierwszy udostępniła swoje powierzchnie reklamowe na platformie SSP Broadsign.

 

© AMS

Kampania dla Hochland była pierwszą zrealizowaną na inventory AMS przy użyciu platformy DV360. Ogólnopolska Pyszna Loteria Hochland promowała jubileusz 30-lecia marki, a jej celem była aktywizacja konsumentów oraz promocja nowego designu opakowań Hochland. „Wyzwaniem przy planowaniu komunikacji było to, że marka nie informowała o loterii na opakowaniach produktów, więc wsparcie w mediach oraz w sklepach było szczególnie istotne. Dlatego chcieliśmy wykorzystać nowe możliwości, jakie oferował AMS, aby być z komunikatem jak najbliżej użytkowników. Umożliwiła nam to kampania na nośnikach DOOH, znajdujących się w galeriach handlowych w pobliżu takich sklepów jak Żabka, Auchan i Carrefour, w których dystrybuowane są produkty Hochland” skomentowała Iga Wachowicz, Business Development Director w Value Media.

 

Badanie skuteczności

Kampanii towarzyszyło badanie brand lift, które za pomocą ankiety pozwala określić rzeczywistą efektywność reklam tj. ich zapamiętywalność czy wpływ na budowanie świadomości marki. „Badanie zostało przeprowadzone przy wsparciu firmy Happydemics. Uczestniczyły w nim osoby, których urządzenia zostały namierzone w pobliżu nośników, na których emitowana była kampania. Co istotne, wyniki i wnioski w formie raportu zostały zaprezentowane podczas spotkania ze specjalistami Broadsign, którzy rzeczowo omówili analizowane wskaźniki” opisał Michał Kukuła, Programmatic Buying Director w Salestube.

 

Kampania Zdrofit

W kampanii dla Zdrofit programmatic umożliwił precyzyjne wybranie lokalizacji, w których znajdują się kluby należące do sieci oraz dostosowanie planu emisji do budżetu. „Zawsze dążymy do najskuteczniejszych rozwiązań, które łączą optymalizację kosztów z maksymalizacją wartości ekspozycji. Kluczowe jest dla nas uwzględnienie lokalnego charakteru naszych marek oraz dynamicznego wizerunku, jaki chcemy prezentować na formatach reklamowych. Zakup przestrzeni reklamowej DOOH za pośrednictwem DV360 doskonale spełnia te wymagania, skutecznie promując nasze marki” powiedzał Grzegorz Schoeneich, kierownik ds. sprzedaży internetowej w Benefit Systems.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty