Modowa współpraca Coca-Coli. Limitowana kolekcja ubrań

Koncern Coca-Cola we współpracy z Highnobiety stworzył limitowaną kolekcje ubrań. Projekt został zaprezentowany podczas nowojorskiego tygodnia mody. Dominującym w kolekcji trendem są ubrania typu workwear (w typie odzieży roboczej). W kolekcji znalazły się kurtka robocza, kamizelka, ogrodniczki, sweter typu crewneck, koszulka bez rękawów, czapka beanie, koszulki oraz akcesoria z detalami charakterystycznymi dla obu marek. Wytrzymałe tkaniny i proste kroje tworzą unikalną interpretację klasycznych ubrań roboczych, ozdobionych rozpoznawalnymi symbolami Coca‑Cola Zero Cukru. Poprzez wydruk i haft <Est. 2005> na wielu elementach, kolekcja nawiązuje do 2005 roku, upamiętniając tym samym rok powstania zarówno Coca‑Cola Zero Cukru, jak i Highsnobiety.

Kooperacja Coca‑Cola Zero Cukru z Highsnobiety to kontynuacja współprac na pograniczu mody i lifestylu, takich jak zrealizowana w zeszłym roku kooperacja z Disneyland Paris. Wspólna kolekcja o nazwie <Classic Paris> prezentowała ubrania i akcesoria inspirowane latami 90., aby uczcić 30. rocznicę powstania parku rozrywki Disneyland.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama