Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Próba śmiałków

Data publikacji: grudzień 2016

W lutym na ekrany kin wejdzie nowy film w reżyserii Guya Ritchie’ego – Król Artur: Legenda miecza. W ramach kampanii reklamującej produkcję studio Warner Brothers podjęło się znalezienia prawowitego króla nie tylko w świecie filmowym, ale i rzeczywistym. W Wielkiej Brytanii, Nowym Jorku i Hong Kongu chętni będą mogli podjąć próbę wyciągnięcia nowoczesnego Excalibura ze skały. Ich wysiłki będą oceniane przez czujniki nacisku, czujniki biometryczne i kamery do rozpoznawania emocji, które na podstawie zebranych danych prześlą do skały sygnał, by uwolniła uwięziony miecz. W każdym kraju koronowany będzie jeden władca (lub władczyni) dziennie, a zwycięzcy nagrodzeni zostaną biletami na premierowy pokaz filmu.

Komentarz miesiąca

Z zaskoczenia!

Gdy wracamy do pracy po wakacyjnych wojażach, automatycznie nie musi odżywać w nas rutyna dnia codziennego. Także i my w każdym wydaniu VISUAL COMMUNICATION staramy się o świeżość spojrzenia i zaskoczenie Was, Drodzy Czytelnicy, nowym podejściem do komunikacji wizualnej.

Reklama