Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Próba śmiałków

Data publikacji: grudzień 2016

W lutym na ekrany kin wejdzie nowy film w reżyserii Guya Ritchie’ego – Król Artur: Legenda miecza. W ramach kampanii reklamującej produkcję studio Warner Brothers podjęło się znalezienia prawowitego króla nie tylko w świecie filmowym, ale i rzeczywistym. W Wielkiej Brytanii, Nowym Jorku i Hong Kongu chętni będą mogli podjąć próbę wyciągnięcia nowoczesnego Excalibura ze skały. Ich wysiłki będą oceniane przez czujniki nacisku, czujniki biometryczne i kamery do rozpoznawania emocji, które na podstawie zebranych danych prześlą do skały sygnał, by uwolniła uwięziony miecz. W każdym kraju koronowany będzie jeden władca (lub władczyni) dziennie, a zwycięzcy nagrodzeni zostaną biletami na premierowy pokaz filmu.

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama