Galeria Plakatu AMS. Najważniejszy projekt to TY

 

Ruszyła już 23. edycja konkursu plakatu społecznego. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu pokazującego, że aby życie było bogatsze i pełniejsze, trzeba zacząć od rozwijania samego siebie. Niemal 90 procent Polaków uważa, że nie warto poświęcać czasu samemu sobie. Dlatego też prace mają ukazywać jak człowiek może ubogacać samego siebie przez inwestycje w rozwój, w zainteresowania jak i poprzez zdobywanie nowych ciekawszych doświadczeń. Hasło konkursu ma być przede wszystkim źródłem inspiracji i nie musi być umieszczone na plakacie. Autorzy mogą zaproponować własne hasło, zgodne z pomysłem pracy. Galeria Plakatu AMS przez lata wiele razy brała za temat trudne kwestie społeczne. W 12. edycji konkursu artyści projektowali plakaty pod hasłem ,,Miłość nie cukierki”. Uczestnicy konkursu, której patronowało Towarzystwo ,,Nasz Dom”, mieli przygotować prace mówiące o tym, że dzieci potrzebują od dorosłych przede wszystkim miłości, troski i poczucia bezpieczeństwa. Ostatnie edycje konkursu Galerii Plakatu AMS odbyły się pod hasłami: ,,Zwierzę też człowiek” – zwrócenie uwagi na prawa zwierząt do godnego życia (20. edycja), ,,Jedenaste: Nie produkuj śmieci” – apel o ograniczenie produkcji odpadów (21. edycja),  ,,(Nie)bezpieczne pasy” – wspólna odpowiedzialność kierowców i pieszych za bezpieczeństwo na przejściach (22. edycja). 


 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty