#StopRussiaNOW

© gov.pl

Polski rząd rozpoczął specjalną akcję billboardową pod hasłem #StopRussiaNOW, która ma przypominać krajom Europy Zachodniej o okrucieństwie wojny, która toczy się na Ukrainie, a w następstwie zatrzymać działania Rosji poprzez wprowadzenie szybkich i mocnych sankcji. Billboardy z hasłami w języku angielskim i niemieckim pojawią się w wielu europejskich miastach, w tym m.in. w Berlinie, Paryżu i Rzymie. Jak podkreślił premier Mateusz Morawiecki, akcja ma „ma przebić się przez mur europejskiej obojętności”. „Rozpoczynamy specjalną akcję billboardową #StopRussiaNow, która ma budzić sumienia. To, co się dzieje na ulicach ukraińskich miast, wstrząsa naszym sumieniem, ale zbyt krótko. Zbyt szybko nasi partnerzy w Europie Zachodniej i Południowej chcieliby wrócić w koleiny normalności. Widząc zbrodnie, które dzieją się na Ukrainie, mamy szczególny mandat do tego, aby budzić sumienia w Zachodniej Europie. Niemcy, Francja, Austria i Włochy muszą zrobić jak najwięcej, żeby zatrzymać wojnę i zakończyć  finansowanie wojennej machiny Putina” - mówił podczas konferencji premier Mateusz Morawiecki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama