Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Targi coraz bliżej

Jubileuszowa edycja targów RemaDays Warsaw zakończyła się powodzeniem i już dawno ją podsumowaliśmy. Czas już jednak rozpocząć intensywne przygotowania do następnej edycji. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz szesnasty. Do Ptak Warsaw Expo organizatorzy zapraszają w dniach od 12 do 14 lutego 2020 roku. Każdego roku w Nadarzynie pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Obecnie RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Według analiz przeprowadzonych na podstawie targowych ankiet aż siedemdziesiąt procent jej tegorocznych uczestników potwierdziło chęć przyjazdu do stolicy Polski w 2020 roku. Impreza zyskuje również coraz większą renomę poza granicami kraju. Można się spodziewać, że najnowsze osiągnięcia branży artykułów i usług reklamowych zaprezentuje co najmniej ośmiuset wystawców. Przyszłoroczne targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw stanowić będą spore wyzwanie dla organizatora. Rozpoczęły się prace związane ze wzrostem komfortu zarówno wystawców, jak i gości. W dwóch halach, w których odbywa się impreza wystawiennicza (E, F), poszerzone zostaną kolejne alejki. Na całym terenie nie zabraknie cieszących się dużym zainteresowaniem stref wypoczynku. Wzrost liczby uczestników sprawia, że powiększy się całkowita powierzchnia wystawiennicza. Na RemaDays Warsaw będzie można poznać najnowsze technologie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą. Po raz drugi uczestnicy targów będą mieli wyjątkową okazję zapoznania się z ofertą producentów, importerów i dystrybutorów odzieży reklamowej, sportowej, medycznej czy ochronnej podczas pokazu Gifts&Textile Show.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama