Pijesz owoc, pijesz porcję. Energetycznie i zdrowo

© Grupa Maspex

Ruszyła kontynuacja kampanii Tymbarku pod hasłem “Pijesz owoc, pijesz porcję”. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie każdy powinien uwzględnić w codziennej diecie. Po raz kolejny twórcy kampanii postawili na prosty i czytelny przekaz edukacyjny, a nie bezpośrednią reklamę produktu. Nieprzypadkowy efekt montażu, gdzie owoc wrzucony do szklanki zamienia się w sok, to prosty zabieg budujący poprawne skojarzenia konsumenta, zgodne z całościowym przekazem kampanii. Wszystko zrealizowane jest w taki sposób, aby podkreślić, że szklanka soku idealnie nadaje się do każdego śniadania, każdej aktywności i dla każdego.

Dominującymi w kampanii kolorami są soczysta zieleń idealnie pasująca do wyczekiwanej przez wszystkich wiosny, neutralna biel i energetyczne, słoneczne odcienie pomarańczowego i czerwonego. Powstały w ten sposób kontrast kolorystyczny nadaje reklamom żywotności, inspiruje do podjęcia działań i aktywności fizycznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama